וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שנות מאסר לאח סיעודי שאנס עובדת זרה

נתיב נחמני

7.2.2008 / 13:20

ביהמ"ש גזר עליו 7 שנות מאסר. "אני מרחמת עליו ועל משפחתו, אבל הוא חייב לשלם על מה שעשה לי", אמרה הנאנסת

שבע שנות מאסר נגזרו היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב על מרדכי זוהר, אח סיעודי תושב ראשון לציון, שהורשע באונס ובמעשה מגונה בעובדות זרות מהפיליפינים שהועסקו בבית האנשים בהם טיפל. בגזר הדין מתואר מעשה אונס קשה אותו ביצע במתלוננת בפעם השלישית שהגיע לטפל במעסיקתה, אז גרר אותה בכוח לעבר מיטתה שבדירה ואנס אותה למרות הפצרותיה שיעזוב אותה.

גם במקרה של מתלוננת נוספת ניסה זוהר לחזר אחריה בצורה מטרידה, למרות שהיא דחתה אותו. גם הפעם, בזמן שישבה סמוך למיטת חוליה של מעסיקתה, ביצע בה זוהר מעשה מגונה. "במהלך משפטו עשה הנאשם כל מאמץ אפשרי לצייר את דמות המתלוננת כאשה חסרת אמינות שניסתה לפתות אותו", קבעו השופטים.

לאחר הרשעתו, פנה זוהר לשופטים והביע צער רב על הסבל שגרם למתלוננות ולמשפחתו. "אני לא עבריין", אמר "הקדשתי את חיי לעזרה לזולת וטיפלתי באלפי חולים וקשישים".

"אני מרחמת עליו ועל משפחתו, אבל הוא חייב לשלם על מה שעשה לי", אמרה הנאנסת מחוץ לאולם בית המשפט. "הדבר היחיד שאני רוצה להגיד לאלו שבמצב שלי זה: תילחמו, תעמדו על שלכם, לא משנה אם זה יצליח או לא, עדיין חשוב לנסות", הוסיפה.

"מדובר באונס ובמעשים מגונים שבוצעו על ידי הנאשם במה שהיה באותה עת ביתן ומבצרן של קורבנותיו, שתי עובדות זרות, שלא היה מי שיחלצן מידיו", פסקו השופטים וגזרו את דינו לשבע שהות מאסר בפועל, שנתיים על תנאי למשך שלוש שנים ופיצוי כספי לנאנסת על סך 35 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully