וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר את חברו למוות 16 פעמים ונמלט

נתיב נחמני

7.2.2008 / 12:04

לאחר הרצח נמלטו הנאשם וחבר נוסף והותירו את הנרצח להתבוסס בדמו. זמן מה לאחר מכן חזר למקום וניסה להעלים ראיות

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד עידן חסדאי, בן 20, מדימונה ושותפו אלכסנדר וסילייב, בחשד שרצחו את ולדימיר איסאקוב לפני כחודש בדירתו ברחוב חובת הלבבות בתל אביב שליד התחנה המרכזית.

מכתב האישום עולה, כי חסדאי וקורבנו היו חברי ילדות, אך זמן קצר לפני הרצח התפתח ביניהם סכסוך על רקע כספי. ב-15 בינואר שתו לשוכרו שני הנאשמים והחליטו לפגוע באיסאקוב. הם הלכו לדירתו בשעת לילה מאוחרת וכשפתח את הדלת שלף חסדאי אולר ודקר את איסאקוב. בניסיון להתגונן איסאקוב לקח לידיו סכין יפנית והצליח לפצוע את חסדאי בידו. בין השלושה התפתח מאבק במהלכו לקחו הנאשמים סכין מטבח ודקרו את איסאקוב 16 דקירות בכל חלקי גופו, תוך שהוא זועק לעזרה. מחשש שיתפסו נמלטו השניים מהמקום והותירו אותו להתבוסס בדמו.

איסאקוב הובהל לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא במצב אנוש ו-12 שעות לאחר מכן נפטר מפצעיו. לאחר הרצח חזרו הנאשמים לדירתו של איסאקוב עם חבר נוסף וניסו להשמיד את הראיות בכך ששרפו את בגדיהם שהיו מגואלים בדמו של הנרצח ושטפו את הדירה מכתמי הדם.

חסדאי מואשם בנוסף גם בהדחה בחקירה ובשיבוש מהלכי משפט. חסדאי ביקש מהחבר הנוסף שהיה עימם בעת שהעלימו ראיות, שיטען בפני חוקרי המשטרה כי לא היה בדירה בליל הרצח, אך לא ידע כי חוקרי המשטרה הקליטו אותו בחדר החקירות בעת שהושאר לבד עם חברו.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • אישום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully