וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור יצחקי התפטר מהכנסת

פנחס וולף

7.2.2008 / 11:20

יצחקי, ממקימי קדימה, אמר כי "רה"מ צריך היה להתפטר מיד לאחר המלחמה". מחליפו יהיה שלמה מולה, הנחשב לתומך אולמרט

אביגדור יצחקי (קדימה) התפטר מהכנסת. לפני זמן קצר הוא הניח מכתב התפטרות על שולחנה של יו"ר הכנסת דליה איציק. יצחקי התחייב לעזוב את הכנסת לאחר פרסום הדו"ח הסופי של ועדת וינוגרד, בעקבות סירובו של ראש הממשלה אהוד אולמרט להתפטר.

"ראש הממשלה צריך היה להתפטר מיד לאחר מלחמת לבנון השנייה. לא היתה שום משמעות לדו"ח וינוגרד לפני התבטאותו של פרופ' יחזקאל דרור או לאחריה", אמר לוואלה! חדשות. לדברי יצחקי, לא צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית. לדעתו, הזירה צריכה להתנהל במערכת הפוליטית.

יצחקי שימש כמנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופת אריאל שרון והיה ממקימי קדימה. לאחר בחירות 2006, הוא התמנה ליו"ר הקואליציה, אך לאחר המלחמה התפטר מתפקידו במחאה על הישארות אולמרט בראשות הממשלה.

"אני מכבד את החלטת אביגדור יצחקי", אמר יו"ר הקואליציה אלי אפללו. "ברמה הפרסונאלית אני מצטער. היינו חברים הרבה שנים. אבל לא היתה לו ברירה. הוא הבטיח זאת כבר מזמן. המדינה לא זקוקה למערכת בחירות עכשיו, היא זקוקה להתייצבות"

את מקומו של יצחקי בכנסת יתפוס הבא בתור ברשימת קדימה לכנסת, שלמה מולה, הנחשב לתומך אולמרט. מולה יהיה חבר הכנסת האתיופי השני בתולדות הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully