וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסים וקצינים עושים בית ספר

יהושע בריינר

6.2.2008 / 16:56

אלפי אנשי קבע יעבירו לתלמידי תיכון שיעורים בנושא ערכים וחיזוק הגאווה הלאומית. הפרויקט - במסגרת חגיגות ה-60 למדינה

במסגרת חגיגות ה-60 למדינה, צפויים אלפי קצינים ואנשי קבע מחיל האוויר ומחילות נוספים להגיע לכ-450 בתי ספר תיכוניים ברחבי הארץ במהלך מרץ, ולהעביר לתלמידים שיעורים בנושא ערכים וחיזוק הגאווה הלאומית. את הפרויקט הייחודי, "דרך שמיים וארץ", יזם מפקד חיל האוויר האלוף אליעזר שקדי, ומשתתפים בו גם חיל החינוך והנוער וזרוע היבשה.

על פי התכנון, ב- 26 למרץ יגיעו כ- 8,500 אנשי קבע בהם טייסים, אנשי צוות אוויר, מפקדי בסיסים וקצינים רבים לתיכונים ברחבי הארץ, וישוחחו עם תלמידי כיתות י"א וי"ב. "המטרה היא להצדיע לאנשי מערכת החינוך בשנת ה-60 למדינה דווקא בשנה זו, שהיתה לא קלה עבור מחנכים רבים", אמר לוואלה! חדשות קצין בכיר בחיל האוויר. "המטרה היא לאו דווקא לגרום להם להתגייס לצה"ל, אלא פשוט להעביר להם מספר שיעורים לחיזוק הערכים".

"זוהי יוזמה ברוכה שתביא לקדמת הבמה בדרך בלתי אמצעית את השיח אודות ערכים, הישגים ושייכות לאומית", אומרת שרת החינוך יולי תמיר, "מיזם זה יכול לחבר בקשר מיוחד מורים, צעירים ואנשי צבא סביב דיון משותף על החברה הישראלית". על פי התכנון, יגיעו חלק מהמנהלים והמורים מבתי הספר לסיורים בבסיסי חיל האוויר לשיחות עם מפקדי הטייסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully