וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה הכריז שניצח ב"סופר טיוזדיי"

שי אילן

6.2.2008 / 16:09

על פי ספירת אנשי מחנה אובמה, הוא מוביל ב-9 נציגים. רשת NBC פרסמה נתונים דומים. אנשי הקמפיין של קלינטון "בודקים את הנתונים"

דוברי הקמפיין של ברק אובמה טוענים בבוקר שאחרי הפריימריז של "סופר טיוזדיי", שאובמה למעשה ניצח. "אובמה ניצח בסופר טיוזדיי, על ידי כך שזכה ביותר מדינות וביותר נציגים". רשת הטלוויזיה NBC טענה גם היא שהספירה האמיתית היא 840 נציגים לוועידה מטעם אובמה ו-830 להילרי קלינטון. הפרסומים המוקדמים טענו כולם שהילרי קלינטון מובילה בהפרש של 70 עד 100 נציגים. מנהל הקמפיין של אובמה, דיוויד פלוף אמר כי "זהו ניצחון חשוב על הילרי קלינטון, בדבר הקרוב ביותר שיש לנו לפריימריז לאומיים".

עוד אמר פלוף כי, "מקולורדו עד יוטה במערב, לג'ורג'יה ואלבמה בדרום ועד לקונטיקט במגרש הביתי, אובמה הראה כי הוא יכול לזכות בתמיכתם של אמריקאים מכל הגזעים, המינים וההשתייכויות הפוליטיות בכל המדינה".

אנשי הקמפיין של אובמה צרפו טבלה עם מספרים מדויקים של נציגים בכל מדינה, על פיה אובמה זכה ב-845 נציגים ב"סופר טיוזדיי" וקלינטון ב-836. אם הנתונים נכונים, סך כל הנציגים מטעם בפריימריז עד כה הוא 908 לאובמה מול 884 לקלינטון. אנשי מסע הבחירות של הילרי קלינטון אומרים שהם בודקים את המספרים העדכניים, אולם הם אינם בטוחים שהנתונים שאובמה מסר מדויקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully