וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד דורשים ועדת חקירה בשל דברי דרור

פנחס וולף

6.2.2008 / 15:01

הסיעה התכנסה לישיבה שלא מן המניין כדי לדון בהתבטאות חבר ועדת וינוגרד ביחס לנתניהו. שטייניץ: הדברים חמורים מאין כמותם

סיעת הליכוד מבקשת לבחון את האפשרות להקים ועדת חקירה ממלכתית ביחס לדרג המדיני. זאת, בעקבות דברי יחזקאל דרור, חבר ועדת וינוגרד ל"מעריב", בהם נרמז כי הוא מעדיף את אהוד אולמרט כראש ממשלה על פני בנימין נתניהו.

הסיעה התכנסה היום לישיבה שלא מן המניין כדי לדון בדברים שעוררו סערה. הסיעה רואה בחומרה את התבטאויותיו של דרור, אלא אם יתברר שאין שחר בדברים שצוטטו.

"תארו לכם שהיתה ועדת חקירה מול נתניהו, ואחד מחברי הוועדה היה אומר, שחשוב לשמור על שלטון נתניהו כדי שברק לא יעלה לשלטון", אמר בישיבה ח"כ סילבן שלום. "הרי אמות הסיפים היו רועדות". שלום אמר לוואלה! חדשות, כי בניגוד לתפיסה לפיה תהליך הגשת המסקנות של ועדת חקירה ממלכתית אורך זמן רב, ועדת קאהן לבדיקת הארועים בסברה ושתילה הגישה את מסקנותיה לאחר מספר חודשים בלבד.

ח"כ מיכאל איתן אמר בישיבה כי יש לבחון את הדברים לאט ולא להיחפז. ח"כ יובל שטייניץ נקט בלשון חריפה יותר, ואמר כי "חייבים לבדוק הקמת ועדת חקירה ממלכתית. אילו אחרי משפט דרעי, אחד משלושת השופטים היה אומר לעיתון: 'מה אתם רוצים שחרדים ישתלטו על המדינה?' הייתה דרישה למשפט חוזר, ובצדק. גם כאן הדברים חמורים מאין כמותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully