וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד היכה מנהל עם מוט ברזל

נתיב נחמני

6.2.2008 / 13:16

המנהל סירב להכניס לבית הספר תלמיד שהגיע ללא תלבושת אחידה. מאוחר יותר התלמיד חזר ותקף את המנהל במשרדו

תלמיד חטיבת ביניים בן 14 תקף היום (רביעי) את המנהל עם מוט ברזל, כיוון שהעיר לו על שהגיע לבית הספר ללא תלבושת אחידה. סמוך לשעה 9:00 בבוקר הגיע התלמיד לשער הכניסה של חטיבת הביניים א' שבעיר טירה. בכניסה עמד מנהל בית הספר, ראדי קאסם, 47, שהעיר לתלמיד.

"אמרתי לו שהוא לא יכול להיכנס לבית הספר בלי תלבושת אחידה, כיוון שזו הפעם השניה", סיפר קאסם לוואלה! חדשות. לדבריו, התלמיד סירב, ניסה להכנס בכוח, אך שומר בית הספר מנע את כניסתו. 10 דקות מאוחר יותר ניגש קאסם למשרדו, לפגוש את אחד משוטרי תחנת טירה במסגרת גיבוש תוכנית למניעת אלימות. "פתאום אני רואה אותו רץ מאחורי כשהוא מניף מוט ברזל באוויר, אז התגוננתי עם הידיים כדי שלא יפגע לי בראש", סיפר המנהל שלמזלו נפגע רק בידיו.

"לפי איך שאני רואה את זה הוא פשוט ניסה להרוג אותי. אין סיבה אחרת להכות בן אדם עם מוט ברזל על הראש". השוטר שהיה שם וקב"ט בית הספר רדפו אחר הנער ועצרו אותו ואילו המנהל פונה לקבלת טיפול במרפאה בעיר. "אני לא חושש, אני עושה את העבודה שלי כמו שצריך, בהגיון, בשכל ובעוצמה. אבל המערכת צריכה לחשוב פעמיים ואחרי דבר כזה לא לעבור לשאר ענייני היום", אמר קאסם, לצערי עד שמישהו לא ישלם על מעשיו בחומרה, מקרים כאלו יחזרו. אם לא יטפלו בילדים כאלו היום, הם יהיו העבריינים של העתיד".

לפני כשבועיים תלמיד תיכון מטירה שרף את רכבו של מנהל בית הספר. התלמיד עשה זאת כיוון שהמנהל ביקש ממנו שיעזוב את חצר בית הספר משום שהוא צריך להיות במעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully