וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת תזמן את פרופ' דרור לבירור

6.2.2008 / 11:44

בתום דיון סוער, החליטה הוועדה לביקורת המדינה לזמן את פרופ' דרור לבירור דבריו. ח"כ איתן: "לא להיחפז למסקנות אופרטיביות"

הוועדה לביקורת המדינה דנה היום (רביעי) בדבריו של חבר ועדת וינוגרד פרופסור יחזקאל דרור, לפיהם "אם אנחנו חושבים שראש הממשלה יקדם את תהליך השלום, זה שיקול מכובד מאוד". בתום הדיון, הוועדה קיבלה את הצעתו של ח"כ אבשלום וילן (מרצ) לקיים בשבוע הבא דיון בהשתתפות פרופ' דרור, ובו יבהרו דבריו. הוועדה החליטה גם לזמן לדיון את השופט בדימוס, אליהו וינוגרד, בכפוף לייעוץ משפטי.

במהלך הדיון, פרץ עימות בין ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) לבין יו"ר הוועדה ח"כ זבולון אורלב (מפד"ל). ח"כ שנלר האשים את אורלב כי הוא שימוש לרעה בסמכויותיו כיושב-ראש הוועדה. לדבריו, "עצם הדיון מערער את כל יסודות המשפט". ח"כ שנלר אף איים כי הקואליציה תדיח את אורלב מתפקידו כיו"ר הוועדה.

ח"כ אורלב אמר בתגובה לדבריו של שנלר כי "מושחתי קדימה החליטו להוציא עלי חוזה, אבל לא אתן להם את התענוג לערוף את ראשי ואמשיך לנהל את הוועדה בממלכתיות ובאחריות, גם אם אני מפריע להם לדרדר את המדינה אל התהום"

ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) גם פנה לאורלב ואמר לו כי יתעלם מאיומיו של שנלר. במהלך הדיון, אמרה ח"כ שלי יחימוביץ' כי "אם היה מדובר באמירה של שופט לאחר הכרעת דין, המשפט היה מתבטל באופן מיידי".

ח"כ עמירה דותן אמרה בדיון כי יש לפעול בזהירות ובאופן מידתי. לדבריה הצטרף גם ח"כ מיכאל איתן (ליכוד) שביקש מהוועדה שלא להיחפז למשעים אופרטיביים ולפעול במתינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully