וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הח"כים הערבים פחדו מעימות עם אולמרט"

פנחס וולף

6.2.2008 / 10:31

ח"כ אוריאל מאשים את הח"כים הערבים כי היעדרותם מהדיון על דו"ח וינוגרד בכנסת נובעת מפחד מאולמרט. ח"כ א-סנע: ליצנות פוליטית

ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי – מפד"ל) איים הבוקר (רביעי) לפרסם מודעה בעיתונות הערבית ובה יכתוב כי חברי הכנסת הערבים העדיפו להימנע מעימות ישיר עם ראש הממשלה אהוד אולמרט בהיעדרם מהצבעה בדיון על דו"ח וינוגרד בכנסת. זאת, על אף שלדבריו, הם מאשימים אותו בפשעי מלחמה.

אריאל שיגר גם מכתב חריף לחברי הכנסת טאלב א-סנע ועבאס זכור (רע"מ-תע"ל) בעקבות היעדרותם. "ביום פריצת המלחמה ובמשך כל התנהלותה, האשמתם את ראש הממשלה כי הוא 'רוצח', 'מבצע פשעי מלחמה' ו'מחרחר ריב ומדון'. והנה, דווקא ביום דין וחשבון ציבורי לאותה מלחמה, בחרתם להיעדר וקולכם לא נשמע", הוא כתב לשניים.

"אני יודע שתגיבו ותאמרו, כי 'אורי אריאל לא ילמד אותנו מה טובת הציבור הערבי'. אך האם טענה שכזאת יכולה להסביר לבוחריכם, מדוע הענקתם גיבוי לראש הממשלה שאתם כה מתנגדים לו? מדוע בחרתם לוותר למעשה לאהוד אולמרט על כל מעשיו ומחדליו באותה מלחמה?".

"לא נהיה בחזית עם גזענים"

ח"כ א-סנע אמר בתגובה: "הדבר אחרון שאני צריך זה לקבל הטפות מאורי אריאל. אני לא מתייחס לליצנות פוליטית. מה הוא רוצה, שחברי הכנסת הערבים יהיו בחזית אחת עם איתו ועם ליברמן שמסית יום ולילה נגד הציבור הערבי ועם בני אלון שמציע את הטרנספר? הפעילות שלי לא נגזרת מהאינטרסים של אורי אריאל ובני אלון או כל החברים האלו". לדבריו, הוא לא נכח בדיון מסיבות אישיות, אבל גם אם היה במליאה היה שוקל להימנע כדי לא להצטרף לימין.

ואילו ח"כ זכור אכן יצא מהמליאה בעת ההצבעה כדי לא להצביע יחד עם אורי אריאל, ליברמן ונתניהו. "אני עובד אצלו? הוא בחר בי והביא אותי להיות חבר כנסת?", אמר בכעס על המכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully