וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' דרור: "אולמרט עדיף על נתניהו"

6.2.2008 / 7:37

חבר ועדת וינוגרד ל"מעריב": "אם חושבים שרה"מ יקדם את השלום - זה שיקול מכובד". לדבריו, "צריך לחשוב אם ממשלה בראשות אולמרט וברק עדיפה על נתניהו"

"מעריב" מפרסם הבוקר (רביעי) ראיון עם חבר ועדת וינוגרד, פרופ' יחזקאל דרור, בו הוא מצוטט כאומר כי אחד מהשיקולים שהנחו את החלטות הוועדה היה קידום תהליך השלום בראשות ממשלת אולמרט. לדבריו, "אם אנחנו חושבים שראש הממשלה יקדם את תהליך השלום, זה שיקול מכובד מאוד". פרופ' דרור הוסיף כי "צריך לחשוב מה התוצאות. מה אתה מעדיף? ממשלה של אולמרט וברק או בחירות חדשות שבהן יעלה נתניהו?".

אתמול התייחס פרופ' דרור לממצאי הדו"ח בכנס במרכז הבינתחומי בהרצליה ואמר כי "הוועדה חשפה מספר בעיות יסוד ביחס לטיב המנהיגות, ואני לא מתרכז רק בממשלה הזו. יש לנו בעיית מנהיגות שנמשכת זמן רב". לדבריו, "הפוליטיקה בישראל אמוציונלית ולוהטת וזו לא אווירה שמאפשרת חשיבה קרה ושקולה. הפוליטיקה הלוהטת הופכת דוגמטית ונטולת שיקול דעת קר".

יו"ר מרצ ח"כ יוסי ביילין גינה בחריפות את דבריו של פרופ' דרור. לדבריו, " דבריו של פרופ' אור מצמררים ומוכיחים שמדובר בוועדה מטעם". ח"כ ביילין הוסיף כי "אם אכן היה זה שיקול בהכרעת הוועדה, היא מאבדת כל תוקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully