וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמדברים על ביל, הילרי משתנקת

שי אילן

5.2.2008 / 21:03

הילרי קלינטון נאלצה להפסיק ראיון בתחנת טלוויזיה בשיקגו, שעסק בעיקר בענייני בריאות, אחרי שנתקפה בשיעול בלתי פוסק

כשהילרי קלינטון נשאלה היום (שלישי) בראיון טלוויזיוני איך היא מתכוונת להשתמש בבעלה בממשל אילו תיבחר לנשיאות, פקד אותה התקף שיעול קשה. בראיון ברשת טלוויזיה מקומות בשיקגו, הילרי קלינטון שוחחה עם המנחה על ענייני רפואה וביטוח בריאות. בסוף הראיון היא, כאמור, פצחה בשיעולים רמים בלי יכולת להפסיק.

לפני יומיים נאלצה קלינטון להפסיק את הקלטת התוכנית "השבוע" של רשת ABC, גם כן בגלל התקף שיעול. ג'ורג' סטפנופולוס, מנחה התכנית, אמר לקלינטון שהיא זקוקה לתה עם לימון ושלח אותה לדרכה. אולם הילרי כנראה לא שמעה בקולו ולא האטה את הקצב. בלי ספק תרמה לכך העובדה שהיום הוא יום הפריימריז העיקרי במרוץ על הכרטיס הדמוקרטי לנשיאות, "סופר טיוזדיי".

"לכל הניו יורקים יש כאב גרון אחרי אתמול", תירצה קלינטון את שיעוליה בתכנית "הלילה" עם דיוויד לטרמן שצולמה אתמול. כוונתה היא שכל הניו יורקים עודדו את קבוצת הפוטבול המקומית בסופרבול שנערך ביום ראשון, או אולי לצווחות השמחה אחרי שהקבוצה הניו יורקית נצחה. אבל מעבר לתירוצים, עושה רושם שהקמפיין נותן את אותותיו בבריאותה של קלינטון.ייתכן שדווקא מחלה תהיה לטובתה של קלינטון, מכיוון שהדבר יאפשר לה, שוב, להצטייר כאנושית בפני אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully