וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאמר נמאס לשכור מגרשים

5.2.2008 / 20:25

הבעלים של מכבי נתניה לא אוהב את ההוצאות המצטברות על מגרשי אימונים והורה לאתר מגרש לרכישה. קבאיירו שנפצע ישחק בשבת

מכבי נתניה שבה היום (שלישי) לאימונים והחלה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת (17.10) בקופסא מול עירוני קרית שמונה. הקשר הקולומביאני, חורחה קבאיירו, ערך ריצה כשהוא יחף סביב המגרש. השחקן, שנפצע בבוהן הרגל, התקשה לנעול את הנעליים ולא הצטרף לחבריו לאימון, אולם בצוות המקצועי מרגיעים ואומרים שעד המשחק בשבת השחקן יחלים ואין חשש לשיתופו במשחק.

מהאימון נעדרו שחקני הנבחרת, אבי סטרול, דדי בן דיין, לירן שטראובר וקלמי סבן. בנתניה הביעו הערב סיפוק רב מכך שסטרול צפוי לפתוח מחר בהרכב מול הרומנים במשחק הידידות באיצטדיון רמת גן. שחקן בקבוצה התייחס לעימות הצפוי בשבת מול קרית שמונה, ואמר: "אין משחק קל בליגת העל, אבל המשחק בשבת מול קרית שמונה הוא 'סופר-קשה' ונצטרך לבוא מוכנים ודרוכים כדי להשאיר את הנקודות בקופסא כדי להגיע לטדי מול בית"ר כשלפחות פער הנקודות נשאר כפי שהוא היום".

אגב, אוהדים דתיים רבים הביעו היום את מחאתם לנוכח שיבוצו של המשחק בשעה כל כך מוקדמת, אולם בנתניה הסבירו לאותם אוהדים שמדובר בהחלטה שאינה תלויה בהם.

לבעלים דניאל יאמר נמאס מכל ההוצאות הכרוכות בתשלום עבור מגרשי האימונים למחלקות הנוער והילדים. גורם בכיר בנתניה אומר היום: "העובדה שהקבוצה הבוגרת מגיעה להישגים כאלה זה רק נס. צריך לזכור שאין לקבוצה הבוגרת מקום להתאמן בו כפי שקורה לכל קבוצות ליגת העל, והקבוצה הבוגרת מתאמנת בקופסא, מקום בו מתאמנים 500 ילדים מבית הספר לכדורגל פעמיים בשבוע. זה לא מצב אידיאלי".

יאמר הורה לאנשיו להתחיל ולאתר מגרש באחד מהיישובים שעוטפים את נתניה, במטרה לרכוש מגרש ולהקים בו קומפלקס למגרשי אימונים. כזכור, בקיץ נפתח מו"מ בין הנהלת נתניה לקיבוץ העוגן, כשהכוונה הייתה לשפץ את מגרש האימונים בקיבוץ ולבנות בו חדרי הלבשה, כדי להפכו למגרש האימונים של הקבוצה הבוגרת, אולם בישיבה של חברי הקיבוץ נדחתה ההצעה והמהלך לא יצא לפועל. על פי אחת ההערכות מדובר במיליון וחצי שקל לשנה שמוציא הבעלים דניאל יאמר רק לטובת השכרת המגרשים למחלקות הנוער המתאמנות בוינגייט ובנעורים ולטובת הסעות, זאת מבלי להכניס לחישוב את הקבוצה הבוגרת של נתניה, שמתאמנת במלון דן בעת שהקופסא עוברת שזרוע ושיפוצים.

כמו כן, ישנה אכזבה גדולה גם בגזרת האיצטדיון. כזכור, מכבי נתניה זכתה לעונה נוספת של משחקים בקופסא לאחר שראש העיר הצליחה לדחות את פינויה של הקבוצה בקיץ האחרון. על פי כל ההערכות, האיצטדיון שאמור היה להימסר לקבוצה בתחילת אוגוסט לא יהיה מוכן אפילו עד מרץ 2009, עיכוב של מספר חודשים בבנייה, ובנתניה עדיין לא ברור היכן תפתח הקבוצה את העונה הבאה, שכן היא מחוייבת לפנות את הקופסא מיד בתום העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully