וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נביא פתרון לטרור מחברון ולקסאמים מעזה"

יהושע בריינר

5.2.2008 / 13:21

שר הביטחון אהוד ברק אמר את הדברים בשיחה עם חיילים בדרום. מתחזקות ההערכות שמבצעי הפיגוע בדימונה הגיעו מחברון

"כפי שהוריכם הביאו פתרונות למצב הביטחוני כשנלחמו בבקעה, אנו נביא פתרונות לטרור מחברון ולקסאמים מעזה", כך אמר היום (שלישי) שר הביטחון אהוד ברק בשיחה עם חיילים במהלך תרגיל בבסיס שיזפון שבדרום הארץ.

בתוך כך, בשעות הצהריים ירו צלפים לעבר חקלאים שעבדו סמוך לגדר הקיבוץ ניר עוז שבדרום הארץ, סמוך לעזה. כוח חטיבת "גולני" שהיה במקום זיהה את היורים, והשיב לעברם אש. לא היו נפגעים אך נגרם נזק לטרקטור שהיה במקום. ראש המועצה האזורית "אשכול" חיים ילין קרא לצה"ל לפעול בנחרצות נגד הטרור מרצועת עזה, על מנת לאפשר לחקלאים לעבד בביטחון את השדות.

במערכת הביטחון מתחזקות ההערכות, כי שני המחבלים המתאבדים שביצעו את הפיגוע אתמול בדימונה הגיעו מדרום הר חברון, באזור פרוץ ללא גדר. עם זאת, נבדקת האפשרות לפיה הגיעו המחבלים מסיני, אך עברו בדרכם בדרום הר חברון על מנת לקחת את מטעני החבלה.

אתמול הודיע דובר מטעם ארגון גדודי חללי אל-אקצא ברצועת עזה, כי המחבלים נכנסו לשטח ישראל משטח מצרים, דרך עזה. הדובר, אבו אל-וליד, מסר כי "הפיגוע תוכנן במשך חודש, אך הוא התאפשר רק כעת בזכות הפרצות בגבול בין עזה לבין מצרים". אך מאוחר יותר טענה הזרוע הצבאית של חמאס כי העומדת מאחורי הפיגוע, וכי המחבלים הגיעו לדימונה דרך חברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully