וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך אנדרו: "ארה"ב לא מקשיבה לבריטניה"

5.2.2008 / 12:10

בראיון ל"הרלד טריביון" אמר הנסיך כי ארצות הברית מתעלמת מהעצות שנותנת לה בריטניה לגבי המלחמה בעירק

הנסיך אנדרו יצא היום (שלישי) בהתקפה חריפה נגד נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש. הנסיך האשים את ממשל בוש בהתעלמות חוזרת ונשנית מעצות בריטניה לגבי המלחמה בעירק ולגבי דרכים להתמודדות עם השלכות המלחמה

בראיון נדיר לעיתון "הרלד טריביון" לפני ביקורו המתוכנן בארצות הברית, אמר הנסיך, הנושא גם בתואר "הדוכס מיורק", כי השלכות המלחמה בעירק הותירו את הבריטים בעמדה ספקנית משהו לגבי הדברים הנאמרים בבית הלבן. לדבריו, ארצות הברית היתה צריכה ללמוד לקח מההיסטוריה הקולוניאלית של בריטניה. "אם אתה בוחן את הקולוניאליזם, את הפעילות הבינלאומית, את ההבנה התרבותית של האחר – חווינו הכל", אמר אנדרו. "צברנו ניסיון רב באזור וכדאי להקשיב לנו", הוסיף ואמר.

אנדרו - בנה השני של המלכה, הרביעי בתור לרשת את כס המלוכה בבריטניה - אמר כי בעוד בריטניה נותרה בת בריתה הראשונה במעלה של ארצות הברית, "המצב כיום בעירק גרם לבריטים רבים לתהות מדוע איש לא הקשיב למה שאמרנו ולעצות שנתנו". לדבריו, "במצבים מסוימים, בריטים רבים היו רוצים כי בעלי העמדות הבכירות בממשל האמריקאי יקשיבו וילמדו מהניסיון שלנו. אחרי הכל", אמר אנדרו, "האמריקאים היו אלו שביקשו את עצתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully