וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שחרר בפקס מכוניות מחניון המשטרה

נתיב נחמני

5.2.2008 / 10:13

מוחמד אלגאחדמה מצא הכנסה צדדית חדשה: תמורת סכום סמלי הוא משחרר לכם את הרכב המוחרם. עד שהשוטרים הגיעו

לפעמים כל מה שצריך זה פקס וקצת מוטיבציה: תושב רמאדין שרכבו הוחרם על ידי המשטרה מצא לעצמו שיטה חדשה לשחרר את הרכב באמצעות פקס מזויף, וכשהבין שזה עובד - הרוויח כסף משחרור הרכב עבור תושבים נוספים.

באזור חברון המשטרה מחרימה לא מעט כלי רכב בעלי לוחיות זיהוי צהובות, שתושבים מלווים או משכירים לתושבי שטחים - לצורך הסעת שוהים בלתי חוקיים בארץ, שנכנסים לשטח ישראל כדי לעבוד. גם כמה מחבלים חדרו לשטח המדינה ברכבי הפועלים הללו. הרכב שנתפס מוחרם ל-30 יום, ורק בעל הרכב יכול לשחררו.

הרכב בו נסע מוחמד אלגאחדמה, והושאל מתושב אחר, הוחרם גם הוא מאותה הסיבה. מכיוון שהוא אינו בעל הרכב, אלגאחדמה זייף מסמך שחרור, ושלח אותו בפקס לחניון המשטרתי בבאר שבע.

לטענת המשטרה אלגאחדמה הוא לא רב זייפן, אלא פשוט יצירתי, "הבחור הזה השיג אישור ישן לשחרור רכב ורק שינה לו את התאריכים. באיכות צילום של פקס קשה לעלות על הזיוף הפשוט", אמר לוואלה! חדשות פקד שי האוסליך, ראש מחלק מודיעין וחקירות באגף התנועה. "אלגאחדמה אולי יוכל היה לצאת נקי מכל הסיפור" הוסיף האוסליך, "אבל נפתחו לו העיניים. עם הזמן אנשים כבר ידעו לגשת אליו, ותמורת כמה מאות שקלים הוא היה משחרר את רכביהם באותה השיטה".

השמועה על המשחרר הגיעה לאוזני המשטרה וגם לאוזניו של אפרים ארליך, הלו הוא קרמשניט האגדי, שהורה לאנשיו לתת עדיפות לחקירה על מנת לעצור את הכוכב העולה לפני שיגדל וימשיך לעשות צחוק מהחלטות המשטרה. לאחר החקירה באגף התנועה הצליחו השוטרים לייחס לאלגאחדמה מספר מקרים, גם אם מצומצם יחסית, ולגבש נגדו כתב אישום באשמת זיוף בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה ובשימוש במסמך מזויף.

  • עוד באותו נושא:
  • קרמשניט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully