וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה: "לא אמהר לתמוך בהילרי"

טלי גולדשטין

5.2.2008 / 9:47

אשתו של ברק אובמה אמרה בראיון לתוכנית בוקר כי אם בעלה יפסיד בפריימריז, היא תאלץ לשקול היטב האם לעבוד עבור מחנה קלינטון

מישל אובמה, אשתו של ברק אובמה, אחד משני המועמדים הדמוקרטים לנשיאות, רמזה בדבריה אתמול (שני) כי במידה ובעלה לא יזכה בפריימריז, היא לא תמהר להעביר תמיכתה להילרי קלינטון. "אצטרך לחשוב על כך היטב. אשקול את גורמים שונים, כגון מדיניותה ועמדותיה השונות", אמרה אובמה בראיון לתוכנית "בוקר טוב אמריקה" ברשת ABC.

"כמובן, כולם במפלגה יעבדו קשה עבור המועמד הסופי. כולנו עובדים בשביל אותה מטרה. לדעתי, היעד שלנו הוא להבטיח כי האיש שיהיה בבית הלבן ייקח את המדינה לכיוון אחר. אני מאמינה כי ברק הוא האדם היחיד שבאמת יכול לבצע זאת בהצלחה", הוסיפה ואמרה.

אובמה סירבה לענות על שאלות לגבי קווי דמיון אפשריים בינה לבין ביל קלינטון, הנמצא כעת בעמדה דומה לה כבן זוגה של הילרי. קלינטון ספג בחודש שעבר ביקרת עזה על כך שהחדיר את נושא הגזע לרטוריקת הקמפיין כשתקף את אובמה, שאמו לבנה ואביו שחור.

"מעולם לא ניהלתי שיחה רצינית עם ביל. איני יכולה לנתח את אישיותו, אך אני מכירה את עצמי. איני רואה קווי דמיון באופן בו אנו מתייחסים לקמפיין, כיצד גדלנו וכיצד אנו רואים את העולם. אנו אנשים שונים מאד".

אובמה אמרה גם כי לא התרגזה מההערה שהשמיע ביל קלינטון לאחר הפריימריז בדרום קרולינה – בהם זכה בעלה – במהלכם אמר קלינטון כי ג'סי ג'קסון זכה אף הוא בדרום קרולינה כשהיה מועמד ב-1984 וב-1988. הערה זו התפרשה כטעונה מבחינה גזעית. "איני מתרגזת יותר. זוהי טבעה של הפוליטיקה...זו היתה הערה מגעילה וזה לא חדש. אין דבר שאנשים יגידו כעת על ברק שלא אמרו עליו כבר בעבר". עוד אמרה אובמה כי "פוליטיקה היא משחק ואם אתה נכנס למשחק עם עיניים עצומות, אתה טיפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully