וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראש הממשלה כושל ושר הביטחון פחדן"

נטע גרנות

4.2.2008 / 23:22

כך קראו מפגינים בגן הוורדים בעת הדיון במליאה בדו"ח וינוגרד. שריד: "מעולם לא היה המרחק בין משכן הכנסת לגן הורדים כל כך גדול"

מערכת וואלה!

(צילום: נטע גרנות, עריכה: רביד גולדשטיין)

בזמן שהתקיים הדיון בכנסת בנושא דו"ח ועדת וינוגרד, התכנסו בגן הורדים מול הכנסת מאות בני אדם בקריאה לחברי הכנסת "תסתכלו לנו בעניים לפני שאתם מצביעים". המפגינים דרשו מחברי הכנסת להביא לפיטורי ראש הממשלה אהוד אולמרט בעקבות כישלונו במלחמת לבנון השנייה.

"מעולם לא היה המרחק בין משכן הכנסת לגן הורדים כל כך גדול", אמר השר לשעבר יוסי שריד. במהלך העצרת הוקרנו קטעים מהדיון במליאת הכנסת, וחלקים מנאומו של אהוד אולמרט, שזכה לקריאות גנאי מהקהל בנוסח "אולמרט הביתה", ו"אולמרט תתפטר". חברת הכנסת לשעבר מלי פולישוק בלוך הזכירה את העובדה שבניו של ראש הממשלה לא שרתו בצה"ל, ועל כך הגיב הקהל בקריאות "משתמטים".

"באנו לכאן להעביר מסר לחברי הכנסת המנותקים ולמנהיגנו המנוכרים בראשות ראש הממשלה הכושל אהוד אולמרט ושר הביטחון הפחדן אהוד ברק", אמר ארז תדמור דובר תנועת "אם תרצו". "באנו לומר להם שגם אם הפעם הם הצליחו לברוח מאחריות אנו לא שוכחים, ונבוא עמם חשבון בקלפי. בהחלטתו אתמול בחר אהוד ברק לצרף עצמו לחבורת הספינולוגים והטייחים של אהוד אולמרט, ולא לנצח הוא יוכל לברוח."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully