וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוללנים מחפשים את מדלן מק'קאן

שי אילן

4.2.2008 / 20:46

עורך דין פורטוגלי קיבל מידע מהעולם התחתון שמדלן נחטפה, נרצחה, וגופתה הושלכה למאגר מים. המשטרה בחרה להתעלם

בעקבות מידע שהגיע מהעולם התחתון, יצאו צוללנים לחפש את גופתה של הילדה הבריטית הנעדרת מדלן מק'קאן במאגר מים בפורטוגל. כך מגלה ה"דיילי מייל" הבריטי. עורך הדין הפורטוגלי מרקוס ארגאו קוריאה מממן את החיפוש באופן פרטי, אחרי שהמשטרה סירבה להשתתף במימון. על פי המידע, מדלן נאנסה, נרצחה וגופתה נזרקה במאגר המים יומיים אחרי שנחטפה. לדעת עורך הדין, החוטף הביא את גופת הילדה למאגר המבודד, וזרק את גופתה מראש מגדל שאיבה הנמצא במקום.

הצוללנים מצאו במקום חוט ניילון מגולגל, ומסרו אותו למשטרת פורטוגל לבדיקה. "יש היגיון בכך שאם אתה זורק גופה למים, תקשור אותה במשהו כדי לגרום לה לשקוע", אמר קוריאה. החיפוש נמשך כבר ארבעה ימים.

מאגר המים נמצא במרחק של כשישים קילומטר מהמקום ממנו נעלמה מדלן מק'קאן בראשית חודש מאי. לדברי עורך הדין קוריאה, הוא קיבל את המידע על המקום שלושה ימים אחרי היעלמה של מדלן. הוא העביר את המידע למשטרה, אבל המשטרה התעלמה ממנו.לדבריו, החיפוש הוא מפרך וקשה משום שלמאגר לא מגיע אור כלל, והצוללנים מחפשים את הילדה תוך מישוש הקרקעית.

ג'רי וקייט מק'קאן, הוריה של הילדה שמשטרת פורטוגל עדיין מגדירה כחשודים העיקריים בהעלמה, הביעו את תודתם לקוריאה. הם אמרו שהם אסירי תודה לכל מי שתורם לחיפוש. הם בעיקר מרוצים, יש להניח, מכך שהם מקבלים תמיכה בלתי צפויה מאזרח פורטוגל, שמאמין גם הוא בחפותם, ומפנה את האשמה לעבר העולם התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully