וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגיע לכל מי שמנסה לפגוע באזרחי ישראל"

פנחס וולף וספי קרופסקי

4.2.2008 / 15:03

"המלחמה בינינו לבין הטרור נמשכת ללא הרף", אמר רה"מ לאחר הפיגוע. על וינוגרד: "הדו"ח אינו מקור לשמחה"

"בשעה האחרונה הצליחו כוחות הביטחון לחסל את אחד מראשי ארגוני הטרור", ציין היום (שני) ראש הממשלה אהוד אולמרט בישיבת סיעת קדימה, בשעות שלאחר הפיגוע במרכז המסחרי בדימונה בו נהרגה אישה. "יש מלחמה בינינו לבין הטרור, והיא נמשכת ללא הרף. אנחנו נגיע לכל מי שמעורב בטרור, משלח טרור ומנסה לפגוע באזרחי ישראל", אמר. "היום מהווה תזכורת כואבת נוספת לכך שאנו חייבים לשמור על כוננות ולהיות עירנים כל העת ובכל הגזרות".

"בתושייה ואומץ בלתי רגילים הצליח אחד מאנשי הביטחון במקום לחסל את אחד משני המתאבדים, ובכך מנע אסון גדול עוד יותר".

ראש הממשלה התייחס גם לדו"ח ועדת וינוגרד. "הדו"ח אינו מקור לשמחה. הוא מציג תמונה מורכבת, הכוללת הרבה צללים ולא מעט אורות", אמר. "אנו מחוייבים לפעול ולחזק את האורות, ולתקן את כל הליקויים והכשלים. כך אנו עושים וכך נמשיך". אולמרט צפוי לדבר בהרחבה על הדו"ח במליאת הכנסת במהלך הישיבה המיוחדת אחר הצהריים.

"התלבטות לא קלה"

שר הביטחון אהוד ברק דיבר גם הוא היום בסיעת "העבודה". "גם לי היתה ההתלבטות לא קלה. אין לי שום אי הבנה לגבי העובדה שבמדינה כמו שלנו, האחריות העליונה היא על הדרג המדיני. אני מעריך שבקרוב נוכל להביא לקביעת מועד בחירות".

"הודעתי אתמול שבחרתי להשאר בממשלה. ואמרתי גם שדו"ח וינוגרד הוא קשה, ויש לו השלכות קשות, גם אישיות וגם ערכיות, שנשוב לדון בהן בבוא העת", אמר ברק. "אני מבין את המשפחות, את אנשי המילואים וגם את החברים כאן שחושבים אחרת. אין לי שום אי הבנה בשאלה מה כתוב בדו"ח, ושום אי הבנה לגבי כך שבמדינה כמו שלנו, האחריות המלאה ליציאה במלחמה ולכשלים שנתגלו בה היא על הדרג המדיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully