וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: עקבים גבוהים משפרים את חיי המין

טלי גולדשטין

4.2.2008 / 14:20

לפי מחקר שערכה רופאה איטלקית, נעילת עקבים גבוהים מחזקת את שרירי רצפת האגן, התורמים להנאה בעת קיום יחסי מין

נעילת עקבים גבוהים עשויה לחזק את שרירי רצפת האגן אצל נשים, ובכך לשפר את חיי המין שלהן, דיווח ה-BBC שציטט מחקר חדש. ד"ר מריה צ'רוטו, אורולוגית וחובבת נעליים סקסיות, ערכה מחקר שמטרתו היתה להוכיח כי נעילת עקבים גבוהים אינה מזיקה לבריאות האישה, כפי שנטען עד כה.

המחקר, שכלל 66 נשים מתחת לגיל 50, מצא כי לנשים שנעלו עקבים בגובה של כחמישה ס"מ היתה יציבה טובה בדומה לנשים שנעלו נעליים שטוחות. וחשוב יותר, נרשמה פעילות חשמלית נמוכה בשרירי האגן שלהן. נתון זה מרמז על כך כי השרירים היו במיקום אופטימלי שעשוי לשפר את חוזקם ואת יכולתם להתכווץ. שרירי רצפת האגן הם מרכיב בעל משמעות רבה בגוף האישה. בנוסף לתרומתם להנאה בעת ביצוע יחסי המין, הם מספקים תמיכה נחוצה לאיברי האגן הנשי, כולל שלפוחית השתן, המעיים והרחם.

שרירי רצפת האגן נוטים להיחלש לאחר הריון ולידה ועם הזדקנות האישה. הרפואים ממליצים על תרגילים מיוחדים לחיזוק השרירים, אך ד"ר צ'רוטו מקווה כי ממצאיה יבטלו את ההכרח בתרגילים אלו.

"נשים מתקשות לבצע את התרגילים הנכונים המיועדים לאזור האגן ונעילת עקבים גבוהים עשויה להיות הפיתרון... בדומה לנשים רבות, אני חובבת עקבים גבוהים. טוב לדעת כי יש בכך תועלת בריאותית", אמרה צ'רוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully