וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של דרור אלפרון מואשם בניסיון ההתנקשות

נתיב נחמני

4.2.2008 / 10:07

לפי כתב האישום, ירה אמיר נגרקר, חייל צנחנים בן 20, עשרות כדורים מנשקו הצבאי לעבר רפי אוחנינה. יעקב אלפרון שוחרר ממעצר בית

מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד אמיר נגרקר, חייל צנחנים בן 20, בחשד לניסיון ההתנקשות בעבריין רפי אוחנינה בפרדס חנה לפני כחודש וחצי. לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, תכנן ניגרקר לפגוע באוחנינה בשותפות עם גורמים נוספים.

יחסיו של נגרקר עם משפחת אלפרון החלו במסגרת שירותו הצבאי בחטיבת הצנחנים יחד עם דרור אלפרון, בנו של יעקב. בין השניים נרקמה ידידות קרובה, ונגרקר הפך לבן בית במשפחת אלפרון.

לפי כתב האישום, בעקבות הסכסוך בין אנשי אלפרון לרפי אוחנינה הגיעו נגרקר ואיתו חשודים נוספים, שהמשטרה טרם הוכיחה את זהותם, לביתו של אוחנינה עם הרובה הצבאי האישי של נגרקר. הם קראו לאוחנינה לצאת לקראתם וכשיצא ירו לעברו 29 כדורים. אחד הקליעים חדר לרגלו של אוחנינה ואחר הרג את כלבו.

עוד עולה מכתב האישום, כי ביום ניסיון הרצח ב-24 בדצמבר, ישן נגרקר בבית אלפרון, ועמו נשקו הצבאי, רובה מסוג M16. אחד משותפיו לניסיון ההתנקשות נשא נשק גם הוא ולטענת המשטרה יש בידה הוכחה שנשקו של נגרקר ירה 22 כדורים ואילו אדם נוסף שהיה בזירת האירוע ירה לעבר אוחנינה את שבעת הכדורים הנוספים. נגרקר מואשם בסעיפים של חבלה חמורה בכוונה מחמירה, קשר לפשע, היזק לבעל חיים והשמדת ראיות.

"המשטרה תופרת כותרות"

"כתב האישום הזה ירד כמו שהוא עלה", אמרו הבוקר לוואלה! חדשות עורכי דינו של נגרקר, יהודה פריד וטל גבאי. "סעיפי האישום לאט נעלמים וכמו שבהתחלה הוא הואשם בניסיון רצח, שלאחר מכן הופחת לעבירה של גרימת חבלה, כך יירדו גם שאר סעיפי האישום". עורכי הדין פריד וגבאי, שלקחו על עצמם את משימת ההגנה על נגרקר רק בימים האחרונים, ביקשו משופט בית המשפט המחוזי גלעד נויטל וגם קיבלו דחיה להקראת כתב האישום עד ל-19.2.07 לצורך בחינת הראיות.

יעקב אלפרון, שנעצר גם הוא בחשד למעורבות בניסיון הרצח, שוחרר היום ממעצר בית בן חמישה ימים, זאת לאחר שישב במעצר מלא למשך 41 ימים. עם אלפרון שוחרר גם מי שנחשד כשותפו, ערן גרינשפן.

"המשטרה שוב באה לתפור כותרות על גבו של מרשי", אמרה לוואלה! חדשות אתי כהנא, עורכת דינו של גרינשפן. "מרשי ישב במעצר עשרות ימים ללא כל סיבה מוצדקת, כפי שטענו מלכתחילה ולאורך כל הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully