וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדי מק'קיין, נכס או נטל?

שי אילן

3.2.2008 / 21:13

קופת השרצים של אישתו של ג'ון מק'קיין, המועמד המוביל במפלגה הרפובליקנית, כוללת מעילה בזמן שעמדה בראש ארגון פילנטרופי

מי שעשויה להיות הגברת הראשונה של ארצות הברית אחרי הבחירות הקרובות, סינדי מק'קיין, מראה נוכחות אינטנסיבית בקמפיין של בעלה. היא נוצצת, היא יפה ומשמשת ניגוד לגילו המתקדם של בעלה. זו אולי גם אחת הסיבות שהוא מיקם אותה בחזית מסע הבחירות שלו.

אולם מי שנראית כנכס אלקטורלי עלולה גם להיות נטל. נישואיי בני הזוג מק'קיין היוו מאז ומתמיד מוקד עניין בעיתונות האמריקאית, ולא תמיד הפרסומים היו חיוביים. מלכתחילה רבים הרימו גבה כאשר מק'קיין נישא לאישה הצעירה ממנו ב-18 שנה. ג'ון מק'קיין, שהיה בן 43 באותה עת היה עדיין נשוי לאישתו הקודמת, שנותרה נכה אחרי תאונת דרכים. למרות שהשניים היו למעשה פרודים כשג'ון וסינדי מק'קיין הכירו זה את זו, הלשונות הרעות תמיד ליחשו שמק'קיין עזב את אישתו הנכה לטובת סינדי הצעירה.

סינדי בחקירת FBI

אישתו לשעבר של מק'קיין, קרול אמרה שנישואיהם נקלעו למשבר "משום שג'ון היה בן ארבעים שרצה להיות שוב בן 25". הרכילות גם האשימה אותו בכך שהאמביציה הפוליטית שלו הייתה חלק מהסיבה שהוא בחר בבת זוג ייצוגית.

ואכן, קשה להתעלם מסינדי מק'קיין, מלכת יופי מאריזונה וביתו של מיליונר מפניקס, אולם החשיפה לה זכתה לא תמיד הייתה חיובית. ה"טיימס" הלונדוני", למשל, מזכיר שבסוף שנות השמונים היא הסתבכה בפרשה של מעילה.

בעקבות כאבי גב היא התמכרה למשככי כאבים. כדי לספק את ההתמכרות, היא גנבה כדורים מגוף פילנטרופי שהקימה בעצמה, ששלח ציוד רפואי לאזורים מוכי מלחמות. הפרשה התגלתה כשסוכני FBI חקרו את החסר בתרופות שנוצר בארגון.

סינדי מק'קיין התקשרה לבעלה והודתה במעילה. היא גם עברה תהליך ארוך של גמילה וטיפול והשתקמה. מעניין יהיה לבחון אם הציבור האמריקאי, שסלח לבוש על תקופת האלכוהוליזם שלו ועל עבירות הנהיגה בשכרות שביצע, יהיה סלחן באותה מידה גם כלפי סינדי מק'קיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully