וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח לבנוני נהרג מאש צה"ל סמוך לגבול

קובי מנדל, ניר יהב ויהושע בריינר

3.2.2008 / 20:35

באיזור הכפר רג’ר נפתחה אש לעבר כוח צה”ל - אין נפגעים בקרב החיילים. ככל הנראה, מדובר בסוחרי סמים שניסו לחדור לישראל. צה"ל הטיל עוצר על הכפר

אש נפתחה הערב (ראשון) לעבר כוח צה"ל הפועל בכפר רג'ר בגבול ישראל לבנון. גורמים בצה"ל מסרו לוואלה! חדשות כי ככל הנראה מדובר בסוחרי סמים, שהיו בדרכם לבצע עסקה. סמוך לשעה 20:00 זיהה כוח צנחנים שהיה באזור תנועה חשודה ופתח באש. כלי התקשורת בלבנון מדווחים על אזרח לבנוני שנהרג ואזרח נוסף נפצע קשה מירי חיילי צה"ל באיזור הכפר רג'ר. בצה"ל שוללים את האפשרות שמדובר בנסיון חדירה לישראל.

דובר הכפר רג'ר נג'יב חטיב סלמאן אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי צה"ל הטיל עוצר על הכפר. לדבריו, יש הוראה לא לצאת מהבתים ובכפר יש כוחות גדולים של צבא.

כוח של יוניפי"ל פינה את הפצוע לבית חולים בדרום לבנון. דובר מטעם יוניפי"ל אמר כי הארגון יפתח בחקירת האירוע.

הכפר רג'ר היה בעבר בסיס לניסיונות חדירה של חיזבאללה לישראל. הכפר, המחולק בין ישראל ללבנון, מהווה מטרה עבור ארגוני הטרור, שכן במקום פועלים כוחות צה"ל רבים. כמו כן, מהווה הכפר גם מוקד לפעילות פלילית, בעיקר להברחת סמים מלבנון לישראל.

בנובמבר 2005 ניסה חיזבאללה לחטוף חיילים, והתקיף מוצב שאוייש על ידי כוח צנחנים בטילי נ"ט. החיילים במקום נאבקו בקרב פנים אל פנים והרגו את פעילי חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully