וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הרגש בשיאו

יאיר טריבלסקי

3.2.2008 / 10:55

מצד אחד, אלימות וחוסר שקט, אבל מצד שני, עדינות ויופי - טריבלסקי ניתח עבורכם את מפת השמים וממליץ לא להיסחף השבוע אחרי הרגש

זהו שבוע מעורפל ומבולבל ובעיקר אלים. כשהמוזות שותקות התותחים רועמים, והשבוע למוזות יש מצב רוח והתותחים עושים לא מעט רעש. בשבוע שבו כוכב מרקורי נצמד לנפטון ומצבי הרוח שלנו מתערפלים משהו והרגשות העדינים הם דווקא אלה שמבלבלים אותנו, אפשר להרגיש בעיקר את זוית העימות בין מרס לפלוטו שהולכת ומתחזקת והאלימות הסביבתית שמקשה עלינו לקרוא עיתונים ובצדק.

הזוית הבעייתית של השבוע

הזוית הבעייתית של השבוע היא הצמידות שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב נפטון. נפטון הוא כוכב מטשטש ומערפל, שמביא איתו תחושות של חוסר כיוון מסוים. הצמידות שבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו שנמצא בהילוך אחורי, לבין נפטון, הופכת את התקשורת שלנו לרגשית ואפילו לרגשנית, בעייתית מבחינת מיקוד ואיפוס ובעיקר לא מעשית במיוחד. זה מה שקורה כשהרגשות משתלטים על המלים ולא להיפך. זה מתחיל ביום ראשון לא קל: כעת התקשורת בעייתית במיוחד, מכיוון שהצמידות בין כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון הרגשני, נמצאת בשיאה. משום כך, כדאי להחליט כבר עכשיו שלא נסחפים יותר מדי בעולם הרגש, אלא יורדים לקרקע. אבל מרקורי נשאר קרוב לנפטון עד סוף השבוע ולא זז מהר: יש לו זמן, ליצור התקשורתי הזה, ודווקא עכשיו כשהוא בהילוך אחורי לא בוער לו: ממילא הדברים הולכים לאחור, אז מה יש למהר?

מה שמעניין עכשיו הוא שהשמש – מיקוד הדברים וכוח העשייה שלנו - ממשיכה לנוע קדימה בזמן שמרקורי נע אחורנית. אולי משום כך דווקא עכשיו הנטייה היא קודם לעשות ורק אחר כך לחשוב או להקשיב ואפילו לדבר. המלים שלנו כעת שונות מהרגיל: הן משמעותיות יותר ולכן גם כל שיחה הופכת בן רגע להרצאה על מהות החיים.

זהו זמן טוב לחשוב פעמיים לפני שמדברים ולפרוק מהלב דברים שהצטברו שם תקופה ארוכה. בדיוק בשביל זה יש לנו את הילוכו האחורי של מרקורי: להוריד מהלב את העומסים האלה ולרוקן מעט את מגירת הרגש כדי לפנות מקום לרגשות חדשים. הילוכו האחורי של מרקורי הביא אלינו גם את דו"ח וינוגרד החדש וביחד עם פלוטו שעובר למזל גדי – גם יכולת להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור להתחדשות רגשית, למידת לקחים והתנערות ממקום קשה לצורך הליכה למקום טוב יותר. משהו מת ומשהו חדש נולד – זהו הלקח של פלוטו שלנו ורק חשוב שזו תהיה לידה בריאה ולא לידת עכוז, בעיקר כשמרקורי הולך לאחור.

הזוית הקשה של השבוע

זוית העימות המתחזקת בין הכוכבים מרס ופלוטו. הזוית הזו חוזרת לאזורנו בגדול, בגבולות, בהתלהמויות המלחמתיות, בדיאלוג חסר הסבלנות שלנו עם הסביבה, באלימות המתחזקת שאנו קוראים עליה בעיתונים, באלימות בכבישים ואפילו בממשלה. זו זוית שטומנת בחובה חומר נפץ וחשוב שנדע איך להתמודד עם חוסר השקט שלנו בלי להגיב במהירות על כל שטות, בלי לחפש עימותים ובלי לראות את השלילי ואת מה שהשני עושה ולשכוח את התרומה שלנו לעניין. זה נכון מבחינה גלובלית, אך גם מבחינה אישית: לקחת אחריות על עצמנו, בשאיפה שהשאר ישתנה בהתאם.

יש גם רגשות אחרים השבוע וכדאי לדבר עליהם. הצמידות שבין ונוס ליופיטר או לפחות הקרבה ביניהם עדיין בסביבה. כך שמבעד למבוכה ולחוסר הסבלנות אפשר למצוא גם רגעים עדינים של שקט ויופי, קירבה ואמת. זהו זמן לפתוח דלתות חדשות ורגשיות לעולם, שאולי כרגע קצת מחווירות מול הטונים החזקים של העוצמות האחרות, אבל גם להן יש מקום עכשיו: הן קשורות לאותו מקום בתוכנו שקוראים לו תקווה. בלעדיה, הכל מאוד קשה וטכני ורק היא מזכירה לנו, שלא רק שיש בשביל מה לחיות, אלא גם מחברת אותנו לעצמנו, לחלקים העדינים שנמצאים שם בפנים והם העניין שבגללו אנחנו כאן.

ונוס ויופיטר, שני כוכבים שעושים רק טוב, תקועים אמנם במזל גדי הנוקשה והמשמעות היא שלפעמים יש צורך בגבולות מוגדרים היטב כדי לשחרר ולהשתחרר, אבל כשזה קורה - זהו מקום חזק ובטוח מאין כמוהו ובעיקר מעורר אמון.

אם כן, ונוס הסקסית שלנו יושבת עכשיו בבגדי עבודה, מנסה למסד קשרים ולהתמודד עם הצד המקצועי והפרקטי של החיים, אבל גם בזה יש קסם מסוים ואם רק נגלה קצת יותר סבלנות, נראה איך מבעד לעננים הקשים של הזמן הזה, מפציעים רגעים מקסימים, בדיוק כמו הימים היפים האלה עם השמש המתוקה, שמגיעים אחרי הסערה של השבוע שעבר.

ומה צפוי לשאר המזלות השבוע?

טלה:
כוכב מרס, שליט המזל שלכם, נע כבר קדימה בבטחון ואפשר להשאיר את שלושת החדשים שעברו מאחור. הזוית ההרמונית שהוא יוצר עם מרקורי מאפשרת לדבר ולשחרר.

שור:
ונוס שליטת המזל שלכם קרובה ליופיטר במזל גדי, מיקום שמאפשר לפתוח לבבות, להכניס נימה אופטימית פנימה ולהתמקד בחיובי.

תאומים:
שבוע מעורפל ומבולבל, אבל גם בו אפשר למצוא כמה רגעים של חשבון נפש אמיתי, עם כמה מסקנות שילוו אותנו בתקופה הקרובה.

סרטן:
ונוס ויופיטר ממול מאפשרות רגעים יפים של קרבה במערכות היחסים ויכולת לפתוח דברים לעומק עם בן או בת הזוג, או להכיר אנשים חדשים ומתאימים.

אריה:
שבוע חברתי ונעים, אבל השמש מתחילה להתקרב לכוכב נפטון ומצבי הרוח מתחילים להופיע. הגדירו היטב את המטרות שלכם.

בתולה:
זמן טוב לפסק זמן לחשוב להיכן אתם רוצים להגיע בתחום המקצועי וביתר התחומים בחודשים הקרובים ומה צריך לעשות לשם כך.

מאזניים:
נושאי בית ומשפחה עדיין מציקים ומטרידים וחשוב להיצמד לתוכניות המקוריות שלכם ולהשקיע קצת יותר בבית, בסביבתו ובבני המשפחה.

עקרב:
המתחים מתגברים בהדרגה וכדאי לתעל אותם לתוכניות פרודוקטיביות של עשייה ולא להתמקדות רק בפירוק מתחים. צאו לקצת יותר פעילות פיזית וספורטיבית.

קשת:
יופיטר שליט המזל שלכם שנמצא במזל גדי, עוזר לכם לעשות חריש עמוק בתוכניות הקשורות לחומר וכספים: הגיע הזמן להתארגן מחדש.

גדי:
יש עדיין לא מעט רגעים יפים הקשורים לעשייה שלכם, כמו גם לתחום הרגשי, בעזרת ונוס ויופיטר: נסו להתמקד בבנייה וכמה שיותר ממנה.

דלי:
יש עדיין יום הולדת בסביבה או כמה זכרונות יפים ממנה, אבל עכשיו חשוב לעשות שדרוג אישי ותקשורתי בעזרת מרקורי ששוהה במזל שלכם. דברו על זה.

דגים:
אלה ימים לא קלים מבחינה תקשורתית, אבל מרתקים מבחינה רגשית. דווקא עכשיו אפשר לתת לרגשות מלים, להקסים וליצור. אל תסתגרו ואל תתביישו: קחו יוזמות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully