וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר: "עדיף שברק יישאר וישקם הצבא"

ספי קרופסקי

2.2.2008 / 21:47

שר התשתיות הזהיר: אם העבודה תעזוב את הממשלה, "ניכנס לסחרחורת בחירות". ח"כ יחימוביץ': "לאולמרט אין לגיטימציה להיות רה"מ"

שלושה ימים לאחר פרסום דו"ח וינוגרד הסופי, חלוקים חברי מפלגת "העבודה" בדעתם לגבי פרישת המפלגה מהממשלה. שר התשתיות בנימין (פואד) בן אליעזר אמר הערב (שבת) בתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2, כי "מי שחושב שהדו"ח מהווה זיכוי מוחלט - טועה".

עם זאת טען בן אליעזר, מקורבו של יו"ר המפלגה אהוד ברק, כי "אם הברירה היא לקום וללכת או שברק יישאר וישקם את הצבא – עדיף שברק יישאר". בתשובה לשאלה האם על יו"ר מפלגת העבודה להישאר בממשלה, הוסיף בן אליעזר כי הוא חושב ש"ברק רואה את התמונה הכוללת. אם נעזוב, ניכנס לסחרחורת של בחירות חדשות".

לעומת רמיזתו של בן אליעזר כי "העבודה" מתכוונת להשאר בממשלה, חברתו לסיעה, ח"כ שלי יחימוביץ', שלחה הערב מכתב לפעילים הקורא למפלגה לפרק את השותפות עם "קדימה" ועם ראש הממשלה אהוד אולמרט. "אני חשה שאט נפש מריקודי ההורה ופתיחת בקבוקי השמפניה בסביבתו של אולמרט נוכח מסקנות הדו"ח", כתבה יחימוביץ'.

"לאולמרט אין לגיטימציה להיות ראש ממשלה", הוסיפה יחימוביץ'. "למפלגת העבודה אסור להאציל עליו את הלגיטימציה שאין לו באמצעות המשך ישיבה עמו בקואליציה... מדובר בהתאבדות פוליטית של מפלגת העבודה, בהפיכתה לגורם לא רלוונטי במפה הפוליטית הדמוקרטית, ובחיסול הסיכוי שיש לאהוד ברק להיבחר אי פעם לראש ממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully