וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויאל: "לחסל את צמרת חמאס"

2.2.2008 / 22:47

6 רקטות קסאם נורו היום לעבר הנגב. אחת נפלה בשדרות, ושני ילדים לקו בחרדה. ראש עיריית שדרות: "צריך ליצור משוואה, כך שלא ישתלם לחמאס להמשיך לירות"

לאחר ימים של שקט יחסי במערב הנגב, נשמעה היום (שבת) שוב התרעת "צבע אדום". שתי רקטות קסאם נורו הערב מרצועת עזה לעבר העיר שדרות, אחת מהן התפוצצה סמוך לבית העלמין בעיר. ילד בן 9 וחצי ונער בן 16, שעמדו סמוך למקום ההתפוצצות, לקו בחרדה ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "ברזילי" באשקלון. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ בנגב המערבי.

"גורמי הטרור לא הרימו ידיים. הם הבטיחו שיכתשו את שדרות, וכך הם מנסים לעשות", אמר הערב ראש העיר שדרות אלי מויאל לוואלה! חדשות. "אסור להתבשם מהשקט. ה'צבע אדום' חזר, ואיתו חוזרים גם כל הפחדים", אמר.

מויאל קרא לתקוף את צמרת חמאס בעזה, ואמר, כי "כל עוד זה לא יוכרע בדרך מדינית או צבאית, לא יהיה שקט". הוא הוסיף, כי הוא מתנגד לכיבוש מחדש של הרצועה, אבל לדבריו, "צריך ליצור משוואה, כך שלא ישתלם לטרוריסטים להמשיך לירות. צריך להכריז מלחמת חורמה על צמרת החמאס - כולם בני מוות".

במהלך היום נורו עוד 4 רקטות קסאם לעבר מערב הנגב. כל הרקטות נפלו בשטחים פתוחים באזור שדרות ובתחום המועצה האיזורית שער הנגב. בכל המקרים לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully