וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה חוליית חמאס שתכננה פיגוע בסיני

ניר יהב

1.2.2008 / 11:17

מצרים עצרה 12 פעילי חמאס, שברשותם אמצעי לחימה. העיתון "אל-אהראם" דיווח כי מצרים תסגור היום את הגבול עם עזה

כוחות הביטחון המצריים עצרו אתמול (חמישי) 12 פעילי חמאס שתכננו לבצע פיגועים נגד תיירים זרים בסיני. כך דיווח העיתון "א-שרק אל-אווסט". מקור ביטחוני מצרי סיפר לעיתון כי נתפסו בכליהם חומרי נפץ ותחמושת.

העיתון המצרי המזוהה עם הממסד, "אל-אהראם" דיווח היום, כי במהלך היום יסגרו כוחות הביטחון המצרים את הגבול עם רצועת עזה כדי להפסיק את מעבר הפלסטינים למצרים. לפי הדיווח, השלטונות במצרים יתירו היום רק מעבר של פלסטינים שנמצאים במצרים בחזרה לעזה.

בעיתון נמסר כי הגיעו למעבר הגבול 26 משאיות מצריות שנושאות ציוד שנועד לחסום את הפרצות בגדר. מקור ביטחוני מצרי מסר לעיתון ,כי ננקטו כל הצעדים הנדרשים כדי להבטיח שתימנע הסתננות פעם נוספת ולהבטיח שליטה על איזור הגבול בין מצרים לעזה". ‏

יחד עם זאת, מבהירים במצרים כי ימשיכו לספק ציוד ומזון לפלסטינים, וזאת על פי הוראותיו של נשיא מצרים חוסני מובארק, שהודיע כי לא ייתן יד להרעבת הפלסטינים בעזה.

בתוך כך, העיתון הסעודי "אל-ווטן" מדווח הבוקר (שישי) מפי מקור דיפלומטי מצרי, כי מצרים הציעה לחמאס הפסקת אש עם ישראל, שתכלול הפסקה של ירי הקסאם מצד הפלסטינים, והפסקת המצור על רצועת עזה, מצד ישראל. אתמול נפגשו בקהיר ראש המודיעין המצרי ומשלחת של בכירי חמאס, כשבראשם ראש הלשכה המדינית של הארגון חאלד משעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully