וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחסל" הודיע: אתמוך במק'קיין לנשיאות

31.1.2008 / 22:35

לאחר שהתלבט במי משני חבריו הטובים יתמוך במירוץ לנשיאות ארה"ב, החליט שוורצנגר כי הסנטור מק'קיין הוא המועמד המועדף עליו

מושל קליפורניה השחקן לשעבר ארנולד שוורצנגר הודיע היום (חמישי) על תמיכתו בסנטור ג'ון מק'קיין מטעם המפלגה במירוץ על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית. שוורצנגר ציין, כי החליט לתמוך במק'קיין בעיקר בשל המדיניות שלו בנושאי סביבה.

"אני מעוניין בעתיד טוב יותר, ואני חושב שסנטור מק'קיין הוכיח שוב ושוב כי הוא זה שיכול לבצע את מה שהתחייב לו", אמר מושל קליפורניה. ברשת הטלוויזיה האמריקאית "פוקס" דווח, כי לדבריו "מק'קיין הוא גיבור אמריקאי ומנהיג יוצא דופן. אלו הן הסיבות שבגללן החלטתי לתמוך בו במירוץ לנשיאות ארצות הברית".

מהלך זה מעניק למק'קיין חיזוק נוסף לקראת "יום שלישי הגדול" שייערך בחמישה בפברואר. במהלכו ייערכו בחירות מקדימות ב-25 מדינות שונות. כמו כן, מחוות התמיכה ודאי שאינה עוזרת למועמד המוביל מיט רומני.

עד כה נמנע שוורצנגר מהבעת תמיכה בחברו הטוב מק'קיין. זאת מאחר שחבר אחר שלו, הלא הוא ראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני, מתמודד גם הוא במערכה. אולם, לאחר ניצחונו של מק'קיין בפריימריז בפלורידה בשבוע שעבר הודיע ג'וליאני כי הוא פורש מהמירוץ ועובר לתמוך במק'קיין. "משום ששני המועמדים הם חברים טובים שלי, לא הבעתי תמיכה רשמית באף אחד", אמר המושל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully