וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 פצועים קשה בפיצוץ בחוות גז בעטרות

פנחס וולף

31.1.2008 / 21:11

פיצוץ במפעל "מנרה" גרם להתפרצות שריפה, עוד 2 בני אדם נפצעו בינוני. שומר המתחם עדיין נעדר. המשטרה: כנראה שלא מדובר באירוע חבלני

מערכת וואלה!

(צילום ועריכת וידאו: נטע גרנות)

לפחות שני בני אדם נפצעו קשה ושניים נוספים נפצעו בינוני בפיצוץ בחוות מיכלי גז "מנרה" באזור התעשיה עטרות בצפון ירושלים. כתוצאה מהפיצוץ פרצה במקום שריפה גדולה, והחווה כולה עלתה באש. ארבעת הפצועים פונו לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים. שומר המתחם נעדר, על אף שלא ידוע על לכודים במבנה. מהמשטרה נמסר, כי הרקע לפיצוץ טרם נקבע, אך ככל הנראה, לא מדובר באירוע חבלני.

כוחות הכיבוי מנסים להשתלט על האש. כוחות ההצלה, בהם מד"א, זק"א וארגון "הצלה ישראל", ממתינים מחוץ למתחם המפעל. לאחר הגעת הכוחות למקום נשמעו עוד מספר פיצוצים נוספים בתוך החווה. עם קבלת הדיווח הכריזו במגן דוד אדום על ארוע רב נפגעים, ושלחות ניידות אמבולנס רבות למקום. מדובר צה"ל נמסר כי כוחות חילוץ של פיקוד העורף הוקפצו גם הם למקום האירוע.

מתנדב זק"א חיים ויינגרטן שנמצא במקום סיפר לוואלה! חדשות, כי כוחות הכיבוי עומלים על כיבוי השריפה, וכי כוחות ההצלה ממתינים להכנס למתחם המפעל ולטפל בפצועים הלכודים בו. "סכנת הפיצוץ גדולה, והשריפה אדירה", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully