וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דו"ח וינוגרד מוכיח שישראל הובסה"

ניר יהב

31.1.2008 / 20:41

מזכ"ל חיזבאללה נסראללה אמר למנהיג הרוחני של הארגון, כי על אזרחי לבנון להתאחד מול ישראל. דובר הארגון: "חיזבאללה התווה את המלחמה"

לאחר התגובות הסוערות במערכת הפוליטית בישראל לדו"ח וינוגרד, הביע הערב (חמישי) גם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה את דעתו על הדו"ח. בשיחת טלפון שקיים נסראללה עם מנהיגה הרוחני של חיזבאללה, מוחמד חוסיין פדלאללה, הסכימו שני האישים, כי "דו"ח וינוגרד מהווה הוכחה לתבוסתה של ישראל במלחמתה נגד חיזבאללה".

נסראללה ופדלאללה סיכמו כי על כתפיהם של אזרחי לבנון ומחוצה לה מוטלת אחריות "להביא לאחדות בעמדות במאבק מול האויב". בתוך כך,דו"ח וינוגרד התקבל בעניין רב בקרב פעילי חיזבאללה. רשת הטלוויזיה של הארגון, "אל-מנאר", שידרה את מסיבת העיתונאים של חברי הוועדה בשידור חי. אתר הארגון הציג בכותרותיו הראשיות את תמציתו.

מיד לאחר פרסום הדו"ח אתמול, הביעו בחיזבאללה שביעות רצון. "הדו"ח על המלחמה בלבנון מוכיח כי ישראל נחלה תבוסה במלחמה וצבאה נחל מפלה על ידי חיזבאללה", אמר דובר הארגון חוסיין רחאל. לדבריו, "למרות האבידות שספגה, לבנון הצליחה לנצח את המלחמה שיזמה ישראל. חבר פרלמנט מטעם הארגון אמר כי "חיזבאללה כפה את אסטרטגיית הפעולה שלו על ישראל, והביאה אותה למצב שבו היא נלחמה על פי עקרונות שהתווה חיזבאללה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully