וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציבור מצפה מאולמרט להתפטר"

ספי קרופסקי

31.1.2008 / 19:42

יו”ר האופוזיציה קרא לרה”מ ללכת בעקבות פרץ וחלוץ: ”אולמרט אינו כשיר לשמש כראש ממשלה”. אפללו: ”נתניהו שובר שיאים של חוצפה”

יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת בנימין נתניהו התייחס לראשונה למסקנות דו"ח וינוגרד שפורסמו אמש (רביעי), ואמר כי "מעולם לא החליטה ממשלה בישראל לצאת למלחמה בתמיכה כל כך רחבה, כולל התגייסות האופוזיציה ומעולם לא נדרש זמן רב כל כך כדי להגיע להכרעה. לדבריו, "לראשונה במלחמות ישראל, המלחמה הסתיימה בלי שישראל ניצחה. הלוחמים לחמו בגבורה, אך הממשלה החובבנית אחראית לכישלון".

נתניהו הוסיף, כי "הדרג המדיני הוא זה שצריך לשאול את השאלות הנכונות, הוא זה שמנחה את הצבא, עובדה זו היא המסקנה העיקרית של דו"ח וינוגרד. מי שמנסה להיטפל רק לחלק קטן, מפספס". נתניהו ציין, כי לדברי השופט וינוגרד, "האחריות לכשלים מונחת לפתחם של הדרג המדיני והצבאי". לדבריו, "אולמרט אינו כשיר ואינו ראוי לשמש כראש ממשלה".

"בעוד שפרץ וחלוץ, פינו את מקומם, מסרב אולמרט לעשות זאת ומסרב לקחת אחריות כפי שהציבור מצפה ממנו לעשות", אמר נתניהו. לדבריו, ראש הממשלה מרוקן מתוכן את המושג אחריות מכיוון שאחריות משמעותה לעשות מעשה.

"הציניות השתלטה על הציוניות, אך אל לנו לאבד תקווה, נאבק יחד באיטיות וברדידות", אמר יו"ר האופוזיציה. "אני מאמין שהדמוקרטיה חזקה, ואני שם את מבטחי בשכל הישר של העם".

בנושא הביטחוני ציין נתניהו, כי "בצפון החיזבאללה מכפיל את חימושו ובדרום יורים עלינו קסאמים, וגם שאר המערכות כמו מערכת החינוך מדשדשות. האם זוהי ההנהגה שבה נבטח? האם זו ההנהגה שיכולה לדרוש מהפלסטינים את התנאים המינימליים לשלום? רבים שומעים על חגיגות השמחה בלשכת ראש הממשלה ומתמלאים עצב וכעס".

יושב ראש הקואליציה ח"כ אלי אפללו (קדימה) גינהבחריפות את דבריו של נתניהו. לדבריו, "קרקס נתניהו שבר שיא חדש של חוצפה". עוד הוסיף אפללו כי "הציבור בישראל חזה הערב באדם מתוסכל אשר בגלגולי עיניים ובנפנופי ידיים ניסה להסביר כיצד נותר לבד עם קמפיין כושל ומופקר שלא צלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully