וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"ניו יורק פוסט" תומך באובמה

טלי גולדשטין

31.1.2008 / 10:50

למרות חוסר ניסיונו, מאמין העיתון כי אובמה מייצג התחלה חדשה. בני הזוג קלינטון כונו "אופורטוניסטים ומחרחרי שערוריות"

העיתון "ניו יורק פוסט", הנמצא בבעלות איל המדיה רופרט מרדוק, פירסם היום (חמישי) כי הוא מעניק את תמיכתו למועמד הדמוקרטי ברק אובמה. במאמר המערכת, כינה העיתון את בני הזוג קלינטון "אופורטוניסטים ומחרחרי שערוריות" בעוד אובמה "מייצג התחלה חדשה" עבור האומה האמריקאית.

"דמוקרטים ב-22 המדינות ברחבי אמריקה, לכו לקלפי ביום שלישי הבא על מנת לבחור בין שני נשיאים אפשריים: הסנטורים ברק אובמה והילרי קלינטון. אנו דוחקים במצביעים לבחור באובמה – מועמד חסר ניסיון לכל הדעות, אך עדיין בחירה עדיפה על קלינטון", נכתב ב"פוסט".

"מתחרתו של אובמה ובעלה מייצגים חזרה לשנים שהיו מאופיינות במוסריות מפוקפקת, נצלנות ושערוריות הרודפות זו אחר זו. האם אמריקה באמת רוצה לחוות כל זאת פעם נוספת? מאחר וזה מה שהיא תקבל אם הסנטורית קלינטון תהפוך לנשיאה".

ביקורת העיתון לא היתה ממוקדת רק בפן המוסרי אלא גם במדיניות החוץ של הסנטורית קלינטון. "אל לנו לשכוח את הציניות הפוליטית המהווה סימן ההיכר של בני הזוג. כיצד אחרת אפשר להסביר את העמדות המנוגדות של הסנטורית: היא תמכה ביציאה למלחמה בעירק, אך כעת היא אומרת כי המלחמה היתה רעיון גרוע. אם היתה יכולה, היתה קלינטון מסיימת את המלחמה עוד אתמול – אך היא מסרבת להסביר כיצד".

ה"ניו יורק פוסט" נמצא בבעלות ניוז קורפ, ענקית המדיה שבשליטת איל המדיה רופרט מרדוק. ה"פוסט" הוא אחד העיתונים היומיים הנקראים ביותר בארה"ב ומדורג במקום החמישי מבחינת היקף תפוצה יומית. ציבור הקוראים של ה"פוסט" – הנחשב "צהובון" - כולל גם אוכלוסייה בעלת צווארון כחול, דמוגרפיה לה זקוק אובמה על מנת להרחיב את הקואליציה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully