וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אלפרון שוחרר למעצר בית

נתיב נחמני

31.1.2008 / 10:24

לאחר 41 ימי מעצר, שוחררו אלפרון וגרינשפן בערבות עצמית של 25 אלף ש"ח. עו"ד כהנא: שמחה על החלטת ביהמ"ש

לאחר 41 יום במעצר, שוחרר היום (חמישי) יעקב אלפרון למעצר בית. אלפרון היה עצור בחשד לנסיון רצח העבריין רפי אוחנינה. שופט בית משפט השלום פלד מרדכי החליט לשחרר את אלפרון על פי בקשת המשטרה למעצר בית בתנאים מגבילים.

יחד עם אלפרון שוחרר גם מי שנחשד כשותפו לנסיון הרצח, ערן גרינשפן. השנים שוחררו בערבות עצמית של צד ג' - 25 אלף שקלים כל אחד - למעצר בית של חמישה ימים. "אני מצטערת על המעצר הממושך בו שהו מרשיי, אך עם זאת אני שמחה על ההחלטת בית המשפט לשחררם", אמרה היום לוואלה! חדשות עו"ד אתי כהנא.

לחייל הצנחנים אמיר ניגרקר, שנחשד בירי לעבר אוחנינה, בפציעתו ובהריגת כלבו, היה פחות מזל. המשטרה ביקשה וקיבלה את הארכת מעצרו עד למועד הגשת כתב האישום. לטענת המשטרה יש בידיהם חוות דעת מומחה הקושרת את נשקו האישי לתרמילים שנמצאו בזירת הירי.

עורכי דינו של ניגרקר, יהודה פריד וטל גבאי, ביקשו היום מבית המשפט כי מרשם יעבור בדיקה פסיכיאטרית בעקבות ההתנהגות "הבעייתית" שגילה לאחרונה במהלך חקירותיו. הבקשה יכולה אולי לרמוז על קו ההגנה בו ינקטו עורכי דינו, אם יתקיים משפט. שופט המעצרים התורן מרדכי פלד, אישר את הבקשה והורה על הבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully