וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומני האשים את מקיין ב"טריקים מלוכלכים"

31.1.2008 / 6:48

מקיין עורר את חמתו של יריבו במירוץ על הנהגת המפלגה הרפובליקאית, כאשר רמז שרומני תמך בהצבת לוח זמנים להוצאת הכוחות מעירק

בעימות טלוויזיוני בין המתמודדים על הנהגת המפלגה הרפובליקאית בארצות הברית האשים המתמודד מיט רומני את יריבו ג'ון מקיין בביצוע "טריקים מלוכלכים". חמתו של רומני התעוררה בעקבות הטענה, כי הוא תמך בהצבת לוח זמנים להוצאת כוחות ארצות הברית מעירק. "זה מעליב אותי שמישהו אמר שעשיתי זאת" אמר רומני, שמנסה לעצור את המומנטום של מקיין המוביל בסקרים לקראת "יום שלישי הגדול" בשבוע הבא, בו יתקיימו הבחירות בעשרים מדינות.

מקיין, סנטור מאריזונה שתמך בלחימה בעירק גם בשעה שלא הייתה פופלרית, אמר כי כשרומני נשאל בשנה שעבר האם הלחימה בעירק היא רעיון טוב או רע, היה ניתן להבין מתשובתו שהוא תומך בהצבת לוח זמנים להוצאת הכוחות.

רומני, שמכחיש את הטענות הללו, הטיח במקיין כי עמדותיו בנושא הגירה בלתי חוקית, התחממות גלובלית וקיצוץ מסים הן ליברליות ומציבות אותו מחוץ לזרם המרכזי במפלגה הרפבוליקאית ובמחשבה השמרנית האמריקאית. הוא גם עקץ את מקיין על התמיכה שהעניק לו הניו-יורק טיימס. "הרשה לי להזכיר לך כי אם אתה מקבל את התמיכה של הניו-יורק טיימס פירושו של דבר הוא שאתה לא שמרן", אמר רומני. בתגובה אמר מקיין כי רומני העלה את המיסים כמושל מסצו'סטס, ורמז לכך כי הוא שינה את עמדותיו בנושאים חשובים.

קודם לעימות הטלוויזיוני זכה ג'ון מקיין בתמיכתם של שני גורמים בעלי השפעה: ראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני, שהודיע על פרישתו מהמירוץ לנשיאות ועבר לתמוך במקיין, ומושל קליפורניה ארנולד שוורצנגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully