וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאני פרש מהמירוץ לנשיאות ארה"ב

31.1.2008 / 0:55

במסיבת עיתונאים משותפת עם ג'ון מקיין הודיע רודי ג'וליאני על פרישתו מהמירוץ ועל תמיכה במקיין. "ההחלטה במי לתמוך הייתה קלה"

ראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני הודיע על פרישתו מהמרוץ להנהגת המפלגה הרפובליקאית ולנשיאות ארצות הברית. במסיבת עיתונאים משותפת עם המועמד ג'ון מקיין הודיע ג'וליאני על תמיכתו במקיין, וקרא לתומכיו להצביע בעבורו.

"היום אני מסיר באופן רשמי את מועמדתי כמועמד לנשיאות ארצות הברית", אמר ג'וליאני, "ההחלטה במי לתמוך הייתה קלה. ג'ון מקיין הוא המועמד המוכשר ביותר להיות נשיא ארצות הברית. הוא גיבור אמריקאי, איש של כבוד ושל אמינות, והוא הוכיח את תכונות האופי שלו".

החלטתו של ג'וליאני לפרוש מהמרוץ התקבלה על רקע תבוסתו בבחירות בפלורידה. האסטרטגיה שהוא דבק בה לאורך המרוץ הייתה שלא להשקיע רבות במערכת הבחירות במדינות הראשונות להצביע, ובמקום זאת להתמקד במערכת הבחירות במדינת פלורידה. ואולם, בבחירות במדינה הגיע גו'ליאני למקום השלישי והמאכזב.

כמה שעות קודם לכן, הודיע המועמד הדמוקרטי ג'ון אדוארדס על פרישתו מהמרוץ. אדוארדס, שהתמודד גם בבחירות הקודמות על המועמדות הדמוקרטית, פיגר בסקרים אחרי ברק אובמה והילרי קלינטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully