וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים מאסר לנהג משאית שנהג בזמן פסילה

נתיב נחמני

30.1.2008 / 17:47

זמן קצר לאחר שהשתחרר מהכלא בגין עבירות תנועה אחרות, נתפס נהג המשאית שוב. השופט שלל את רישיונו לכל החיים

יש אנשים שפשוט לא לומדים מטעויות: שנתיים מאסר בפועל נגזרו היום (רביעי) על נהג משאית שנהג ללא רשיון, זמן קצר לאחר שהשתחרר מהכלא בגלל עבירות תנועה אחרות שביצע. הנהג נעצר במהלך בדיקת רשיונות שגרתית שערכו שוטרי מרחב ירקון. כשבדקו את שמו במסוף שבניידת, גילו השוטרים שרשיונו נשלל לאחרונה לתקופה של 15 שנים. הנהג הורד מהכביש והובא לבית המשפט לתעבורה בתל אביב, שם נגזר דינו לשנתיים מאסר בפועל ושנה על תנאי למשך שלוש שנים. בנוסף, שלל השופט את רשיונו לכל החיים.

בתוך כך, הוגש הבוקר כתב אישום לבית המשפט לתעבורה בתל אביב נגד עוזי בנימין, תושב בת ים בן 38, שניהל מרדף סוער עם המשטרה ברחובות העיר. לפני כשבוע הבחינה שוטרת ממרחב איילון בבנימין, רוכב על קטנוע, שמדבר בטלפון הנייד תוך כדי נסיעה. השוטרת קראה לבנימין לעצור, אך כשביקשה ממנו להציג רשיונות, הוא פתח בנסיעה מהירה. במנוסתו הוא עבר ברמזור אדום, וגרם לנפילה של קשיש שעבר במעבר חציה בצומת. צוותי משטרה הוזעקו למקום, פתחו במרדף והקימו מחסומים.

אחד השוטרים שישב בניידת סמויה, זיהה את בנימין ופתח את הדלת כדי לצאת לקראתו. הקטנוע של בנימין פגע בדלת שנפתחה, אך המשיך בנסיעה לכיוון מחסום משטרתי נוסף, ושם איבד שליטה על הקטנוע, ונתפס. אז התברר לשוטרים, שבנימין נהג בקטנוע בזמן פסילה וללא ביטוח, וכי לחובתו 180 הרשעות תעבורה. בעבר הורשע בנימין בהתחזות במטרה להונות, בהעלבת עובד ציבור ובתקיפת שוטר, בגינה נידון לעונש מאסר על תנאי בתוקף. בית המשפט לתעבורה הורה על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully