וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את המחדל החמור ביותר שכחתם

31.1.2008 / 13:34

כולם עוסקים ב-60 שעות הלחימה האחרונות, אבל הכשל הגדול היה בהפקרת העורף. ועדת וינוגרד העדיפה להתעלם מכם, כמו אולמרט

כולם מדברים על 60 השעות האחרונות. אנשי המילואים הציבו את המחדל האחרון על דגל המחאה, אולמרט הפעיל ספינים נגדיים, הוועדה הדליפה ולבסוף הוציא אליהו וינוגרד את האוויר מהבלון בזיכוי מוזר ובמתן גיבוי להחלטה השערורייתית של ראש הממשלה. למחדל חמור הרבה יותר, הפקרת העורף, כמעט לא מתייחסת ועדת וינוגרד. היא הותירה את הטיפול בנושא למבקר המדינה, והקדישה לעורף חצי עמוד, ועוד שורה בחלק המסקנות.

אבל לנו המחדל בעורף נראה חמור מדי מכדי לשכוח אותו ולהקדיש את הדיון הציבורי היום לניצחונות המדומים של אהוד אולמרט על מבקריו. אז הנה עוד תזכורת כואבת, ל-33 ימים ארוכים של קטיושות, אזעקות, 40 הרוגים, בניינים הרוסים ואזרחים שאיבדו את עולמם. העורף הופקר פעם אחת במלחמה, והופקר פעם שניה אתמול, בהגשת הדו"ח הסופי, על ידי וינוגרד ועמיתיו. במחשבה שניה, הוא מופקר בלי הפסקה, בעוטף עזה ובשדרות.

אתם, אזרחי ישראל, קיבלתם אתמול סטירה שניה מהמדינה, ואיש לא מבחין בה ואיש לא פוצה פה ומצפצף. הפקרת העורף היא הסיבה האמיתית לצאת היום לרחובות ולדרוש את התפטרותו של ראש הממשלה. אולי התמונות האלו יזכירו לכם את הימים הנוראים הללו, ויגרמו לכם לעשות מעשה.

צילום: אבי קסב, עריכה: יאיר דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully