וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נערה ניסתה לרצוח את הוריה

טלי גולדשטין

30.1.2008 / 13:25

הנערה, בת ה-15 דאז, ניסתה לחנוק את אמה ולדקור את אביה במספריים. למרות העדות המפלילה, טוענת הנערה לחפותה

נערה בריטית ניסתה לרצוח את הוריה ובתוך כך צילמה את ניסיון הרצח, כך דיווח העיתון הבריטי ה"דיילי מייל". זאת בעקבות עדות שנחשפה היום (רביעי) בפני חבר המושבעים בבית משפט בעיר קיימברידג', בריטניה. לפי התביעה, ב-24 בפברואר, ניסתה הנערה, בת ה-15 דאז, לחנוק את אמה ולדקור את אביה במספריים כשזה נחלץ לעזרת האם.

בסרטון הווידיאו נראית הנערה, ששמה נאסר לפרסום, בחדר השינה שלה בעודה דנה בפרטי פרטים כיצד תרצח את הוריה, ששהו באותו זמן בסלון המשפחה בקומה הראשונה. בהמשך נראית אם הנערה יושבת ליד המחשב. ברקע נשמע משחק ראגבי ששודר בטלוויזיה. לפי העדות, אבי הנערה צפה במשחק באותה עת. בעוד המצלמה ממשיכה לצלם, נראית הנערה ניגשת לאמה, עומדת מאחוריה וכורכת חוט מסביב לצווארה. האם המופתעת קראה לאב לעזרה וכשזה התקרב, דקרה אותו הבת במספריים.

לאחר ניסיון הרצח הלא מוצלח, שבה הנערה לחדרה ואמרה למצלמה: "אני מאוכזבת כי תוכניתי נכשלה. הייתי צריכה להיות מהירה יותר. המספריים לא טובים. סכין היה עובד טוב יותר. אצטרך לנסות שוב".

התביעה תיארה את הנערה, שהתגוררה עם הוריה ואחותה, כאינטיליגנטית ביותר וחובבת קולנוע. משפטה של הנערה, הטוענת לחפותה, החל היום והוא צפוי להימשך עד לסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully