וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד גרוס השעה עצמו מדירקטוריון חדשות 10

יעל ולצר וטביב זליקוביץ'

30.1.2008 / 12:10

יו"ר דירקטוריון חדשות 10, יעזוב את תפקידו לשלושה חודשים בשל חשד להטרדה מינית. גרוס מכחיש את האשמות המיוחסות לו

אהוד גרוס, יו"ר דירקטוריון חדשות ערוץ 10 ומנהל תזמורת עיריית ראשון לציון, הישעה את עצמו מתפקידו לשלושה חודשים בשל טענות עובדת בעיריית ראשון לציון כי הטריד אותה מינית. בזמן זה תמלא את מקומו אבישג אבטובי, דירקטורית בחברת החדשות.

גרוס, שמשמש מנכ"ל היכל התרבות של ראשון לציון זה שמונה שנים, וכן מנהל התזמורת של ראשון לציון, כיהן בעבר כקצין חינוך ראשי בצה"ל. גרוס מכחיש את טענות העובדת, וטוען שהיחסים בינו לבינה היו יחסים בהסכמה.

אתמול (שלישי) נודע שלאחר מספר שבועות בהם פעלה ועדה מיוחדת בעיריית ראשון לציון לבדיקת תלונות העובדת, אולץ גרוס להתפטר, על ידי העירייה והעומד בראשה, מאיר ניצן. זאת, למרות שהוא ביצע את עבודתו במשך השנים לשביעות רצונם המלאה של כל הגורמים.

בשעות הערב שיגר בא כוחו, עו"ד ציון אמיר (שכשזכור מטפל גם בתיק החקירה של משה קצב, נשיא המדינה שלעבר, בחשדות הקשים נגדו בהטרדה מינית של עובדות שלו לשעבר), מכתב לדירקטוריון החברה - בו הצהיר שגרוס עוזב "בגלל מחלוקות שנתגלעו במסגרת תפקידו". מלבד תפקידו בעיריית ראשון לציון, משמש גרוס יו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות בערוץ 10. גורמים בערוץ הביעו תדהמה לאור האירוע, אבל טענו כי לא תהיה ברירה ולפחות עד לסיום החקירה, ייאלץ גרוס לעזוב את תפקידו. אם אכן יקרה הדבר, הרי שבקרוב ימונה ממלא מקום זמני לתפקיד.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אהוד גרוס הוא יו"ר מצוין לדירקטוריון חברת החדשות, ולא ידוע לנו דבר על הנושא המדובר".

מהרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה נמסר בתגובה: "תגובת הרשות השנייה תצא בקרוב, לאחר שהנושא יילמד".

ממשרד מורל צור נמסר בשמו של אהוד גרוס: "אהוד גרוס הודיע ליו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, על החלטתו להשעות את עצמו מתפקידו לתקופה של כ-3 חודשים עקב מחלוקות שנתגלעו במסגרת תפקידיו האחרים כמנכ"ל התזמורת הסימפונית ראשל"צ והיכל התרבות. עם סיום בירור המחלוקות, יוחלט על המשך הפעילות בתפקיד בתיאום עם דאבוש.

(עדכון אחרון 14:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully