וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'וליאני יתמוך במק'קיין לנשיאות

טלי גולדשטין

30.1.2008 / 9:48

לפי דיווח CNN, מנהל צוותו של ג'וליאני מנהל מגעים מתמשכים עם צוות מק'קיין. ג'וליאני הגיע למקום השלישי בבחירות בפלורידה

רודי ג'וליאני יתמוך במועמדותו של ג'ון מק'קיין במידה ויפרוש מהמרוץ לבחירות לנשיאות, כך אמרו היום (רביעי) מקורות במפלגה הרפובליקנית לרשת CNN. ריק דיוויס, מנהל מסע הבחירות של מק'קיין, מנהל מגעים מתמשכים עם צוותו של ג'וליאני לגבי פרישתו של זה מהמרוץ ותמיכתו במועמדות מק'קיין, הוסיפו אותם מקורבים שסירבו להזדהות.

הסנטור ג'ון מק'קיין ניצח הלילה בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית בפלורידה. מק'קיין זכה לתמיכה של 36%. במקום השני ניצב מושל מסצ'וסטס לשעבר מיט רומני עם 31% מהקולות. ראש עיריית ניו-יורק לשעבר רודי ג'וליאני, שהיה בטוח לגבי ניצחונו בפלורידה, השתרך הרחק מאחור במקום השלישי עם תמיכה של 15% .

בניגוד לדעות יועציו, בחר ג'וליאני באסטרטגיית בחירות תמוהה משהו והעדיף להתעלם מהבחירות המקדימות שהתנהלו עד כה בחמש המדינות. במקום זאת, מיקד ג'וליאני את מלוא מרצו בבחירות בפלורידה ובבחירות שייערכו בשבוע הבא ב"יום שלישי הגדול", דבר שהתגלה, ככל הנראה, כטעות מכריעה עבור סיכוייו להיבחר כמועמד הרפובליקני בבחירות לנשיאות.

למרות ההפסד הצורב, העמיד ג'וליאני פנים אמיצות כשנאם בפני תומכיו באורלנדו. "אינך תמיד מנצח, אך אתה יכול לנסות לעשות זאת בדרך הטובה ביותר", אמר ג'וליאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully