וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר-און: "ברק לא יקבע מתי יהיו בחירות"

ספי קרופסקי

30.1.2008 / 0:26

שר האוצר יצא להגנת רה"מ, ערב פרסום דו"ח וינוגרד: "ישראל תשלם מחיר גבוה אם תלך לבחירות. אולמרט נחוש בעניין, לחצים לא יעזרו"

ערב פרסום דו"ח וינוגרד יצאו אמש (שלישי) השרים רוני בר-און וזאב בוים (קדימה) להגנתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט. בכנס פעילים בטבריה תהה שר האוצר בר-און "למה צריך בחירות? הממשלה באמצע עשייה".

לדבריו של בר-און, "מדינת ישראל תשלם מחיר גבוה אם תלך לבחירות. ראש הממשלה נחוש בעניין הזה, ושום מערכת לחצים לא תעזור. שר הביטחון לא יקבע מתי יהיו בחירות". שר האוצר הוסיף: לראשונה זה שבע שנים יש ניסיון ליצור תהליך מדיני, הכלכלה צומחת. מדינת ישראל תשלם מחיר גבוה אם תלך לבחירות".

שר הבינוי והשיכון זאב בוים יצא גם הוא להגנת אולמרט. "כולם מדברים על לקיחת אחריות, ואני אומר לכם שראש הממשלה אכן לקח אחריות בכך שהוא מתקן בנאמנות ובדייקנות את הליקויים עליהם נכתב בדו"ח הביניים", אמר בוים בכנס של פעילי "קדימה" בחיפה. לדבריו, "אולמרט לוקח אחריות על ירידת האבטלה במשק, על העברת התקציב בזמן, ועל הירידה במספר הפיגועים. גם העם וגם האופוזיציה יודעים בסתר ליבם שרק אולמרט יוביל את המדינה להישגים".

בתוך כך, פעילים בקדימה הודיעו על הקמתו של "חמ"ל וינוגרד" שיפעל במשך הימים הקרובים. במרכז העצבים, שיעבוד 24 שעות ביממה, יכתבו הפעילים תגובות תמיכה בראש הממשלה באתרי החדשות המובילים, יצביעו בסקרים הקשורים לדו"ח וינוגרד ויכתבו הודעות בפורומים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully