וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנית גולדווסר: "לא יודעת אם אודי יחזור"

29.1.2008 / 18:42

"אחרי שנה וחצי, אנחנו באותו מצב בדיוק כמו ביום שאחרי החטיפה", אמרה אשתו של החייל החטוף. "המו"מ תקוע לחלוטין"

"המצב כיום הוא שהמו"מ תקוע לחלוטין", כך אמרה היום (שלישי) קרנית גולדווסר, רעייתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, בנגע למו"מ המתקיים לשחרור בעלה והחייל החטוף אלדד רגב. "אחרי שנה וחצי אנחנו באותו מצב בדיוק כמו ביום שאחרי החטיפה", אמרה.

"אני חוזרת הביתה בודדה, ולא יודעת למה לצפות - האם אודי יחזור בחיים או לא", אמרה קרנית. "אני עושה את כל המאמצים כדי להחזיר אותו".

קרנית אמרה את הדברים בוועידת וידאו שנערכה עם נציגי הקהילות היהודיות בהונג קונג, סינגפור ולונדון. את הוועידה יזמה הסוכנות היהודית, במטרה להגביר את המודעות בעולם לנושא החטופים. קרנית פנתה לנציגי הקהילות היהודיות בחו"ל וביקשה מהם לפנות למנהיגים במדינותיהם, על מנת שיפנו לראשי הממשל בלבנון להפעלת לחץ על נסראללה לשחרור החטופים.

"חיזבאללה מפר את זכויות האדם הבסיסיות ביותר של החטופים. אנחנו ודורשים לדעת אם הם מקבלים אתה התנאים הסבירים שכל אדם ראוי להם". אמרה. "זהו לא סיפור אישי, זה היה יכול לקרות לכל אחד, רק שבמקרה הזה מדובר בבעלי, באלדד ובגלעד".

בני רגב, אחיו של החייל החטוף אלדד רגב, השתתף גם הוא בוועידה ודיבר ממרכז הסוכנות היהודית בירושלים. הוא סיפר שפגש את אלדד שלושה ימים לפני החטיפה באזכרה לאמם. "עברה שנה וחצי, ועדיין אין שום אור בקצה המנהרה", אמר. לדבריו, אחיו נחטף באופן ברוטלי תוך הפרה של זכויות אדם בסיסיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully