וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 עובר למקאן?

עדי דברת

29.1.2008 / 15:54

הערוץ מעוניין להעביר את תקציב הפרסום מזרמון גולדמן למקאן אריקסון, שטיפל בתקציב של "הישרדות". מקאן דיגיטל טיפל בקמפיין האינטרנט של "מתי נתנשק"

ערוץ 10 מעוניין להעביר את תקציב הפרסום מזרמון גולדמן למקאן דיגיטל של מקאן אריקסון - כך נודע ל-TheMarker. מתברר כי מקאן אריקסון וערוץ 10 עובדים יחדיו בסמוי כבר חודשיים על פרויקטים שונים.

ל-TheMarker נודע כי בחודשיים האחרונים טיפלה קבוצת מקאן אריקסון בפרסום התוכנית "הישרדות" של ערוץ 10. מקאן דיגיטל טיפל בפרסום האינטראקטיווי של התוכנית ומקאן אריקסון עשה מודעות עבור התוכנית, אך לא חתם עליהן בשמו. בנוסף, מקאן דיגיטל טיפל בקמפיין האינטרנט של התוכנית "מתי נתנשק" של הערוץ. כאמור, כעת שוקל ערוץ 10 להעביר את התקציב באופן קבוע למקאן דיגיטל, זאת מכיוון שרוב פעילותו הפרסומית מתבצעת דרך האינטרנט.

לאילן שילוח, המנכ"ל ומבעלי מקאן אריקסון, מערכת יחסים ארוכה עם ערוץ 10 - לפני יותר משנתיים חתם שילוח על הסכם הבנות לכניסה כשותף בערוץ לפיו היה אמור להיכנס כבעלים בערוץ עם ארנון מילצ'ן, להחזיק עד 19% מהבעלות וכן לייצג בהנהלה את מילצ'ן, המחזיק ב-25% מהמניות. בדקה ה-90 החליט שילוח כי הוא יוצא מהעניין.

בנוסף, גורם מקורב למקאן אריקסון אמר כי לא בטוח שהעסקה אכן תצא לפועל כיוון שלא בטוח שמקאן תרצה לקחת על עצמה תקציב שיגרור מורכבות אפשרית ביחסיה העתידיים עם ערוץ 2. קבוצת מקאן אריקסון מחזיקה גם בחברת המדיה יוניוורסל מקאן העובדת עם כלל אמצעי המדיה.

תקציב הפרסום של ערוץ 10 ב-2007 עמד על כ-1.1 מיליון דולר (מחירים ריאלים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום). אמנם לא מדובר בסכומים גבוהים מאוד, אולם בעבור משרד פרסום, תקציב פרסום של זכיינית טלוויזיה טומן בחובו מערכת יחסים צמודה עם אותו ערוץ.

זו אינה הפעם הראשונה בה מחליט ערוץ 10 לרכז את פעילותו הפרסומית אצל משרד אינטראקטיב - לפני שזרמון גולדמן קיבל את התקציב בתחילת 2006, עבד הערוץ מספר חודשים עם גריי אינטראקטיב, משרד הפרסום של קבוצת אדלר חומסקי. לפני כן טיפל בתקציב ראובני-פרידן, אליו הגיע התקציב ממשרד הפרסום גיתם BBDO, שטיפל בו מאז השקת לפני חמש שנים. מערוץ 10 אישרו את פרטי הידיעה אך סירבו להרחיב.

לא ניתן היה להשיג את תגובת זרמון גולדמן עד למועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully