וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בהתקף קנאה ונידון למאסר עולם

נתיב נחמני

29.1.2008 / 14:09

יבגני פסקו דקר למוות ידיד של חברתו לשעבר, זמן קצר אחרי שנפרדו. חבר שניסה להפריד בינהם נפצע. פסקו נשלח למאסר עולם

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את יבגני פסקו, תושב העיר בן 28, ברצח בכוונה תחילה ובגרימת חבלה בנסיבות מחמירות. פסקו הורשע ברצח ויאציסלב מוגילבסקי, אחד מידידיה של חברתו לשעבר, משום שקינא בו. פסקו וחברתו במשך ארבע שנים, נפרדו זמן קצר לפני הרצח.

מכתב האישום עולה, כי לפני כשנה וחצי בילתה חברתו לשעבר של פסקו במועדון "סשן בר" בתל אביב עם מספר חברים. באותו הלילה בילה פסקו במועדון אחר בעיר, וניסה להשיגה בטלפון הסלולרי מספר פעמים כדי לברר מה מעשיה, היכן היא ובחברת מי היא מבלה. באחד הניסיונות ענה לטלפון ויאציסלב מוגילבסקי, ואמר לפסקו כי הצעירה נמצאת עמו במועדון.

לאחר השיחה הכריז פסקו באוזני חבר שהיה עמו כי הוא הולך "לנעוץ סכין בגופו של מוגילבסקי". במקביל הזעיק פסקו מספר חברים ואמר להם להגיע למועדון בו נמצאת חברתו על מנת לסייע לו. החברה, שחששה מפסקו, הלכה לביתה כשהיא מלווה בחבריה.

פסקו הגיע לביתה של החברה, בו נמצאו גם מוגולבסקי וחבריו. הוא נכנס לבית ונטל ממנו סכין. לאחר מכן ארב פסקו למוגלבסקי מחוץ לבית, וכשזה יצא, שלף את הסכין ודקר אותו פעמיים בצדי גופו, ופעם אחת בלבו והרג אותו במקום. אחד מחבריו של מוגילבסקי שניסה לחלץ הסכין מידי פסקו נפגע גם הוא, ונזקק לניתוח.

הרכב של שלושה שופטים הרשיע את פסקו, פה אחד ודן אותו למאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully