וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר הותקף בפתח ביתו בראשל"צ

נתיב נחמני

29.1.2008 / 14:13

יניב אלכורט נתקל בשני פורצים לדירה בבניין מגוריו. בסיוע אשתו, הצליח להשתלט על אחד מהם לאחר מאבק, אך שני נמלט

שני אנשים הגיעו הבוקר (שלישי) לפתח ביתו של פקד יניב אלכורט בראשון לציון, והתקיפו אותו לאחר שחשד בהם, והציג עצמו כשוטר. על אף הפגיעה, הצליח אלכורט ללכוד את אחד החשודים.

אחרי שסיים משמרת לילה, דפקו השניים על דלת ביתו של אלכורט, הם שאלו אותו אם זה הבית של משפחת אהרון. אלכורט ענה בשלילה, וסגר את הדלת. "הם נראו לי חשודים אז שאלתי את אשתי אם יש לנו משפחת אהרון בבניין", סיפר אלכורט לוואלה! חדשות. "אשתי אמרה לי שאין משפחה כזאת והחלטתי לצאת לבדוק מי הם". השניים כבר לא היו שם ואלכורט חזר לביתו.

"20 דקות אחר כך אשתי אמרה לי שהיא שומעת רעשים מאחת הדירות, אז לקחתי את תעודת השוטר וגז ספריי פלפל ויצאתי לבדוק. כשיצאתי שמעתי דלת נטרקת וראיתי שהמעלית של הבניין בתנועה אז לחצתי על הכפתור כדי להזמין אותה". דלת המעלית נפתחה ושני החשודים עמדו בתוכה. אלכורט שאל מי הם והם ענו שהגיעו לבקר חבר. "מיד קלטתי שהם משקרים וביקשתי מהם תעודות. אחד מהם נלחץ, ניסה להדוף אותי ונתן לי אגרוף בחזה". בחדר הלובי של בניין התפתח מאבק כשאלכורט משתלט על אחד והשני מנסה למשוך אותו ממנו בכוח.

אישתו רבת התושיה, ששמעה את קולות המאבק, מיהרה לרדת לעזרת בעלה כשאזיקים בידיה. אלכורט הצליח להשתלט על אחד אך השני נמלט. מחקירה ראשונית במקום עלה, כי שני החשודים, בשנות ה-20 לחייהם ומוכרים למשטרה מתחום עבירות הרכוש, פרצו לדירה סמוכה בבניין. אלכורט נפגע באורח קל מאוד וקיבל טיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully