וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: המנהלות גנבו מהמסעדה מיליון שקלים

נתיב נחמני

29.1.2008 / 10:29

בעלי מסעדת "2C" בתל אביב גילו שמנהלת החשבונות ומנהלת המשרד הנפיקו תלושי משכורת פיקטיבים וצ'קים על סחורה שלא סופקה

שתיים ממנהלות מסעדת "2C על גג העולם" במרכז עזריאלי בתל אביב נעצרו אתמול (שני) בחשד שגנבו למעלה ממיליון שקלים מהמסעדה. מנהלת החשבונות, מרים מורנו, בת 56, ומנהלת המשרד, מלי נפתלי, בת 44, חשודות כי גנבו כספים במזומן, זייפו צ'קים והנפיקו תלושי משכורות פיקטיבים לעובדים שלא עבדו ואף לשלושה מילדיה של נפתלי.

הפרשה נחשפה כשבעלי העסק הבחינו באי סדרים בחשבונות, וחשדו במורנו. הם החליטו למנות את נפתלי, שותפתה לפשע, לבדיקת החשדות. "הם נתנו לחתול לבדוק למה הגבינות מסריחות", סיפרו היום לוואלה! חדשות רס"ב יונה בצ'ינסקי, מנהלת החקירה ורס"ל אורי רונן ממחלק ההונאה. נפתלי, שהכירה את ההונאה על בוריה, מיהרה להגיש נגד שותפתה תלונה במשטרה על הגניבה במחשבה שאם תסגיר אותה, תחלץ בעצמה מהפרשה.

מחקירת הפרשה עולה, כי המנהלות נהגו להנפיק תלושי שכר פיקטיבים לעובדים שעזבו את המסעדה ולמועמדים לעבודה, שמילאו טפסי 101. את הצ'קים פדו בעצמן. באותו אופן הנפיקו השתיים צ'קים לספקים על סחורה שלא סופקה ונפתלי אף "העסיקה" את שלושת ילדיה במסעדה, אחד מהם קטין.

עם קבלת ההחלטה לעצור את השתיים, הופתעו שוטרי מחלק ההונאה לגלות כי מורנו נמצאת בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם היא עמדה לפני הקראת כתב אישום שגובש נגדה באשמת גניבה של 1.3 מיליון שקלים ממעסיקה הקודם. השתיים יובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully