וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הימורים באינטרנט גילגל מיליונים

נתיב נחמני

29.1.2008 / 9:11

המשטרה עצרה 7 בני אדם בחשד שהפעילו את האתר בשיתוף ארגוני פשע. נבדקת אפשרות שהמעורבים ניסו להטות משחקי ספורט

רשת הימורים בלתי חוקיים באינטרנט, שפעלה בהיקף של מיליוני שקלים, נחשפה היום (שלישי) בסדרת מעצרים. במשטרה חושדים כי במסגרת הפעילות של אתר האינטרנט "play2bet", פעלו ארגוני פשע ועבריינים בכירים, שגילגלו את הכסף למשרד החלפנות "k.g" ברמת גן, והלבינו את הכסף.

הבוקר פשטו כוחות של היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאחב"ל), שפעלו יחד עם כוחות מיחידת "להב 433", על בתי החשודים בפרשה ועל המשרד שממנו פעל האתר בתל אביב. בפשיטה נעצרו שבעה, בהם מפעיל האתר, תושב תל אביב בן 24, ו-18 חשודים נוספים עוכבו לחקירה. היום תביא אותם המשטרה לבית משפט השלום בפתח תקווה להארכת מעצרם.

למחלק ההונאה של מחוז הצפון הגיע מידע על אופי ההימורים באתר. בכל אזור בארץ מונה ראש אזור, ותחתיו עבדו ראשי קבוצות. כל מהמר קיבל מראש הקבוצה שלו שם משתמש וסיסמה, ונדרש להפקיד כספים מראש, בסכומים שנעו בין מאות שקלים לעשרות אלפים. ההימור בוצע במזומן בלבד, ואחת לשבוע נאסף הכסף מהמהמרים.

ההימורים התרכזו במשחקי ספורט ואופציות ההימור היו מגוונות. בין היתר יכלו המשתתפים להמר על תוצאות הביניים במשחקים, מספר הכרטיסים הצהובים והאדומים, מספר בעיטות עונשין למשחק וכדומה. לפיכך, טוענים במשטרה, למפעילי האתר היה אינטרס להשפיע על תוצאות המשחק, ואחד מהם אף הורשע בעבר בניסיון להטות את תוצאות משחק של קבוצת הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully