וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "נהיה עוד שנים רבות בשלטון"

ספי קרופסקי ופנחס וולף

28.1.2008 / 15:18

יומיים לפני פרסום דו"ח וינוגרד התייחס רה"מ לביקורת כלפיו. ברק: אקבע צעדיי רק אחרי שאקרא את הדו"ח. נתניהו: "הרצף היחיד של הממשלה הוא של כישלונותיה הגדולים"

נטע גרנות

צילום ועריכת וידאו: נטע גרנות

"נשאלתי מה יהיה השבוע, ואתם יכולים להיות רגועים – אנחנו נהפוך את קדימה לפלטפורמה לאומית שתפעל עוד שנים רבות בשלטון". כך אמר היום (שני) ראש הממשלה אהוד אולמרט בישיבת סיעת "קדימה", יומיים לפני פרסום דו"ח וינוגרד הסופי.

ראש הממשלה התייחס בישיבה גם למשא ומתן עם הפלסטינים, ואמר כי "יעסוק בכל הנושאים". עם זאת, סייג אולמרט את הדברים, ואמר כי לא כל הנושאים יידונו "בעת ובעונה אחת ובמלוא האינטנסיביות". לדבריו, "נושא ירושלים מאוד רגיש, ועדיף להתחיל בנושאים בהם יש סיכוי להגיע להבנות".

"עזה היא גן עדן לטרוריסטים"

בישיבות הסיעה של "הליכוד" ו"העבודה" דנו בפרסום דו"ח וינוגרד. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת סיעת "הליכוד", כי "הקריסה בעזה היא תוצאה של עיוורון וחובבנות מדינית שהפכה לסימן היכר של ממשלת אולמרט-ברק". לדבריו, "הנסיגה החפוזה מלבנון הולידה את בסיס החיזבאללה, הנסיגה מעזה הולידה את בסיס החמאס, והקריסה של ציר פילדלפי אומרת שעזה הופכת לגן עדן של טרוריסטים". נתניהו הוסיף כי "הרצף היחיד של הממשלה הוא של כישלונותיה הגדולים לכן צריך להחליף את הממשלה בבחירות ויפה שעה אחת קודם".

בפתח ישיבת סיעת "העבודה", אמר יו"ר המפלגה אהוד ברק, כי "בעבר כבר הודעתי כי אקבע את הכרעתי לאחר שאקרא את הדו"ח על פי טובת מדינת ישראל". ברק עקץ חברי כנסת מהסיעה שהתבטאו בעניין ואמר: "עניין ההמתנה קשה לחלק מהחברים. פה ושם יש חבר שקשה לו לעמוד בעניין. אני מציע לכולם להתאזר בסבלנות ב-48 השעות הקרובות, אז גם יוכלו לשמוע את דעתי בנושא". דבריו של ברק נאמרו על רקע פרסומים שונים כי חברי כנסת ושרים מהסיעה מעוניינים לדעת מה הם כוונתיו של ברק עם פרסום הדו"ח.

אמש אמר חברו למפלגה, שר התשתיות בנימין (פואד) בן אליעזר, כי "אם הדו"ח יהיה קשה, מפלגת העבודה תפעל להחלפת ראש הממשלה, ואם לא, נפתח במשא ומתן עם כל סיעות הבית על מנת להגיע לתאריך מוקדם לבחירות". כמו כן קיימו אתמול מספר פעילים מהעבודה מפגש בבית המפלגה הקורא ליו"ר ברק להישאר בממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully