וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב למח"ש: סנ"צ ארליך קיבל שוחד

נתיב נחמני

28.1.2008 / 9:05

כותבי המכתב טוענים שארליך, חושף פרשת פריניאן, קיבל אוכל ובגדים מחנויות באלנבי. בכיר במשטרה: בחיים הוא לא לקח דבר מאיש

במחלקה לחקירות שוטרים התקבל מכתב המאשים את סגן ניצב אפרים ארליך ("קרמשניט") בקבלת שוחד. על פי המכתב, בזמן ששירת ארליך ביחידה המרכזית בתל אביב ופעל באזור מרכז תל אביב, הוא לקח במסגרת תפקידו אוכל, בובות ובגדים מבלי לשלם מחנויות ברחוב אלנבי. בין השאר נטען כי ארליך אכל במסעדה שהחזיקה מכונות הימורים לא חוקיות בחינם, ותמורת זאת לא החרים את מכונות ההימורים.

קצין בכיר במשטרה המקורב לארליך הכחיש הבוקר (שני) את הנטען במכתב, ואמר הבוקר לוואלה! חדשות כי "בחיים הוא (ארליך) לא לקח שום דבר מאף אחד בחינם". "זה שטוענים שהוא אכל פלאפל בחינם באלנבי זה כבר מוכיח שהוא לא לקח שוחד. אם היה לוקח שוחד היה כבר אוכל סושי, לא?", אמר חבר אחר, גם הוא בכיר במשטרה. אחד הקצינים ששירתו איתו באותה התקופה אמר: "אפשר להגיד על קרמשניט הרבה דברים. הוא בן אדם לא פשוט ומיוחד וככזה יש לו אויבים ויש לו חברים – אין באמצע. וזאת המלחמה האמיתית שלו. אנשים עמדו בתור כדי לתת לו שוחד אבל קרמשניט מעדיף לקבל כדור בראש לפני שדבר כזה יקרה. אני משוכנע שהוא יצא כשידו על העליונה אבל הוא תמיד יהיה חבר, גם במדי מפכ"ל וגם במדי אסיר".

מאז שנודע על מעורבותו של ארליך בחשיפת פרשת האחים פריניאן, נראה כי קצינים רבים במשטרה מתנכלים לו בשל חשיפת השחיתות. כזכור, ביום ראשון בשבוע שעבר הוא התמוטט במשרדו של ניצב אבי בן חמו, ראש אגף התנועה, כשקיבל את ההודעה הרשמית על העברתו מתפקידו הנוכחי כמפקד היחידה המרכזית (ימ"ר) באגף התנועה, לתפקיד סגן מפקד מרחב (סממ"ר) חברון.

המהלך עורר ביקורת רבה, וחבר הכנסת אריה אלדד, יו"ר השדולה למאבק בשחיתות, אף פנה לשר לביטחון פנים בבקשה להתערב באופן חריג בהחלטה, "המסר היוצא ממשטרת ישראל הוא שסנ"צ ארליך נרדף, נענש, ואינו מקודם למרות כישוריו יוצאי הדופן, מכיוון שהעז לחשוף שחיתות במשטרת ישראל, ושיתוף פעולה בין קציני משטרה בכירים לפושעים", אמר אלדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully