וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השרה לבני מבינה את גודל האחריות"

ספי קרופסקי

27.1.2008 / 21:04

בתום פגישה עם שרת החוץ, סיפרו נציגי פורום ההורים השכולים והמילואמניקים כי לבני אמרה שדבריהם "משאירים בה הרבה עקבות"

נטע גרנות

צילום ועריכה: נטע גרנות

נציגי פורום ההורים השכולים וחיילי המילואים אמרו שהם שמחים על הפגישה עם שרת החוץ ציפי לבני שנערכה אתמול בערב (ראשון), למרות שעל פי "סיכום של כבוד", לדבריהם, הם ידעו מראש שלא ייצאו עם הצהרות מהפגישה. הם הדגישו את הערכתם לכך שהשרה לבני "מבינה את גודל האחריות" בשבוע, בו יתפרסם הדו"ח המלא של ועדת וינוגרד.

האב השכול דוד איינהורן אמר ביציאה מהפגישה כי "שרת החוץ מבינה את גודל השעה ואת השבוע הטעון שאנחנו נמצאים בו. היא אמרה שהדברים שנאמרו לה משאירים בה הרבה עקבות, וכמו כל אחד היא תצטרך לקבל החלטה לבד".

לדברי איינהורן, היה חשוב לשרה לבני לשמוע את דבריהם של המשפחות השכולות וחיילי המילואים, "גם בהיבט המנהיגותי וגם בהיבט של אחריות". הוא הדגיש כי "המושג אחריות קיבל משמעות מאוד רצינית על שולחנה של השרה. לא ציפינו שהיא תצא בשום הצהרה אבל נתנו לה להבין שכמו שהיא לקחה אחריות אחרי דוח הביניים, שתבין את גודל האחריות גם עתה".

בין המשתתפים בפגישה היה גם תומר בוהדנה, שתמונתו התפרסמה במלחמה כשסימן "וי" בעודו פצוע ומפונה משדה הקרב. "היתה שיחה טובה ומעניינת, אבל היה סיכום של כבוד שלא נצא ממנה בהצהרות", אמר. "גילינו אדם שמבין את גודל האחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully